Wednesday, December 22, 2010

Chakkkkk!!!!


ok..ok...saye tau..saye berhutang gambar terhadap blog ini..bnyk sebab mengapa saye masih tak upload lagi gambar2 tunang.

1. encik fotografer saye blom habis edit lagi gambar2 yg diambil
2.saye sedang bertunang ketika itu, makanya saye tak boleh pegang kamera dan ambil gambar sendiri ketika disarung cincin
3.saye malas nk transfer gambar dalam blekberi saye ke laptop saye
4.saye takut anda semua gelak guling2 tgk gambar saye yg bajet cun dan kontrol ayu
5.saye busy *alasan tipikal*
6.saye malu

oleh itu...saye byr sikit2 dulu boleh ye?


*malu.nak nyorok jap*

Monday, December 20, 2010

perbualan ym dikala MC

UdAlia Scofield:
UdAlia Scofield: hehe ape pasaan bile dh bertunang?
UdAlia Scofield: heheehee
UdAlia Scofield:
salwaredzuan: perasaan ku?
salwaredzuan: saye terase seperti tunangan orang!


Friday, December 17, 2010

Sudah bermula

Kerja2 dalam pembikinan...huhuhu..hopefully smua menjadi.. Almaklumla..tgn wa neh tak le kretip mana kannnn


Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

Thursday, December 16, 2010

my favourite is: YOU



Is your favourite colour blue?
Do you always tell the truth?
Do you believe in outerspace?
And im learning you

Is your skin as tanned as mine?
Does your hair flow sideways?
Did someone took a portion of your heart?
And im learning you

And if you dont mind
Can you tell me
All your hopes and fears
and Everything that you believe in
Would you make a difference in the world
I’d love for you to take me to a deeper conversation
Only you can make me

I let my guard down for you
And in time you will too

if you dont mind
Can you tell me
All your hopes and fears
and Everything that you believe in
Would you make a difference in the world
I’d love for you to take me to a deeper conversation
Only you can make me

if you dont mind
Can you tell me
All your hopes and fears
and Everything that you believe in
Would you make a difference in the world
I’d love for you to take me to a deeper conversation
Only you can make me

4x
Deeper Conversation
let me


-->still remember the first conversation we had.didnt expect tht its gonna take us this far.glad to have u in my life.thanks love.

Lately sgt bnyk kerja.ok aku takmo komplen pasal kerja.

Aku ngantuk dari siang td.kuar opis dlm kul 7 lebeh.around kul 8 aku smp umah...nak tdo, tp mata x leh pejam.pastu tgk top model.pastu aku lapar. Aku masak megi dlm kul 11.aku mkn megi...tp xde feel.

Aku nak tdo now.tp xleh tutup mata.bulu mata aku basah sgt kot.kena bli dryer lah.

Ok aku mengarut je.

Power puff gurl kaler pink mestoi kena power.xleh rembes2 hokay.

Jom lah tdo. Aku dh makin merapu. Nak mimpi pergi main layang2 kat tepi laut. Bye.


Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

Tuesday, December 14, 2010

Mak limah power

Smlm aku g tgk ceta hantu mak limah blk rumah..(Btul ke taju dia?)..mmg puas ati laaa..mseram pon seram..lawak pon lawak juga! Arahan mmg mantop...even ade unsur2 tak logik...tp aku feduli hape, janji aku leh gelak guling2 dan takut smp nyorok bwh ketiak org seblah time adegan2 seram...

Seat pon sold out..time lwk tu, akuu mmg gelak sakan ..oh ini jg salah satu cara nk ilangkan stress..gelak stok yg mengilai2..x rase malu pn sbb smua org pn cm gitu..hhahaha

So aku suggest korang g tgk.


Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

Saturday, December 11, 2010

Jin dan lampu ajaib!

Kalau boleh kuundur masa..mahu kembali ke zaman ini! Tensi nye, mana la wa nak campak 10kg yg dh btambah ini?????

*gambar diambil semasa berat kurang 10kg dr berat skarang*

Oh tertekan
Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

Sunday, December 5, 2010

spot it!

Chaaaakkkkkkk...jumpe tak?

Hikhikhik
Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

Saturday, December 4, 2010

Nervous

Pengalaman pertama.I takot ni nyahhhhhhhhh...dup dap dup dap.jantung mau tercabot.ok.bai.
Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

Friday, December 3, 2010

Hai

Last week aku g tgk natrah.bsama H,nini dan juge tunangnye zul...oleh kerana show start lmbt sbb tgu permaisuri agong smp..so abis pon lmbt.makanya, selesai aja teater, terus pulang tanpa mengambil foto bsama natrah, tapi aku dpt ambil foto ini.camera bb adelah harems tanpa sebarang flash..nasib baik hp encik H ade torchlight...hahahah..bguna gak hp yg sll aku kutuks tu..see..muke aku nampk glowy kan? Itu sbb cahaya kasih syg dr hp torchlight H
Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

Testing

Ok tak?
Sent via BlackBerry from Maxis

Thursday, December 2, 2010

Faking IT!

am i faking the stress or faking the happiness?
doakan semangat aku pulih kembali. doakan sumpah aku tanggal 1 November 2007 itu bukan sumpah yang sia2. doakan aku ingat Allah dalam segala urusan, dalam segala keputusan dan dalam segala tindakan.doakan agar telinga aku menjadi pekak terhadap bisikan2 syaitan.doakan agar aku sentiasa ingat kenapa aku pilih profesion ini. doakan agar aku tidak lupa bahawa matlamat tak menghalalkan cara.
a famous quote from prof dicey, "an absolute power corrupts absolutely".
lagi, tolong doakan aku berhenti menangis..please? sebab aku nak sambung buat kerja

Wednesday, December 1, 2010

11.11.11




amacam, chantek tak tarikh ni? fyi, 11 November 2011 jatuh tepat pada hari Jumaat. Makanya bnyk pasangan berchenta yg mahukan tarikh tersebut sebagai tarikh keramat mereka. Sedang elok 11.11.11 jatuh pada hariJumaat, sesuailah untuk majlis akad nikah pada hari tersebut..dan keesokan hari nya, iaitu 12 November 2011 jatuh pada hari sabtu, sesuailah untuk dibuat majlis resepsi di sebelah pihak pengantin perempuan.


alkisahnye, 12.11.2011 yang tersebut, dewan2 yang berikut telah pun selamat ditempah..antaranya..


-dewan perdana felda
-dewan merak kayangan
-dewan tabung haji
-dewan risda
-dewan puspanita
-wisma sejarah
-dewan tun rahah


tempat2 lain diluar kawasan kl dan lembah klang, seperti di pj, shah alam dan juga putrajaya, saya tidak pasti pula bagaimana keadaannya.


kalau berkemampuan, mungkin boleh riki2 ballroom di hotel2. maybe still available.


kepada H, tolong le tukar tarikh tu...ade apa dengan tarikh yang cantik? yang pentingnya adalah penyatuan kembali tulang rusuk kiri kamu yang sekian lama terpisah *auwwwww ayat jiwang nak termuntah*

China Wall

What is China Wall principle?
can someone please enlighten me

;;

Template by:
Free Blog Templates