Friday, March 27, 2009

~ENGAGEMENT~

sudah tentunya bukan bukan saya..adalah rakan-rakan sejiwa saya.haruslah entry ditulis secara paksaan ...sgt keji lah kamu semua..hahaha...takpa2, demi kawan2 terchenta.lautan tinta sanggup daku renangi.wahh ayat tak bleh blah..

nways...ni pic tunang kwn2 sy yg agak sudah lapok dikorek2 dr folder pc cabok ini.

PUAN RINI TRIANY yang senyum melebar..bunge tgn tu aku yg g tempah tu..cantik kan bunge tu?oppssss riny lagi cantik..wahh ayat bodek aku tak hengat...hahaah


DHIYA SYAZWANI dan slamat menikah dh pon.masa ni aku ade dtg..tp time tu adalah bz masa still ngn selvam shanmugam..so amatlah jarang aku hapdet blog..but still u looked gorgeous dear

JAMILAH SYUHADAH aka momi tohet aka melah tohet..time dia tunang sy tak dapat pegi..ngapa ya?hahah biarlah rahsia..:p ada org ckp time momi tunan muka dia mcm rozita che wan..aku tgk muka momi mcm momi je..hahaha

maka alkisahnya berakhirlah entry terpaksa ini...buat tatapan rakan2 sekalian..coretan kisah klasik ini bg renungan dan bicara masa depan...ayat skema cam apo jer..


dh ler tu..ckup2 le paksa aku tulis entry psl korg wahai jinbengs ku skalian..aku nk ngadap submission judicial review nih..dh ler kadir musa..harus aku kna nih dgn yang arif..adoiyaiiii...slamat bekerja peeps..enjoy the friday soon to be saturday..tata..


toink..toink..

0 tukang karut:

Template by:
Free Blog Templates