Monday, March 21, 2011

sahabat

bak kata pepatah..air dicincang takkan putus...itu perumpamaan bg adik beradik. tapi aku umpamakan sahabat karib juga begitu. punca slh paham atau org ketiga yg cuba nk pecahnelahkan keakraban seseorang..tapi kalau sudah namanya sahabt, pasti satu hari akan terdetik jugak kenangan2 zaman menuntut di uia dulu. zaman2 di kolej kaler kuning (aku lupa pa nama kolej kitorg)...kenangan zaman ponteng, tiru Aaaignment, tuka jawapan dlm exam...

so sabtu yg lepas, the 5 us are back together. me, umul, jannah, eva and huda. yg plg ketara is huda n umul. aku eva n janah just terkena tempias. sbb huda n umul adelah sgt rapat masa kat uia smp laa zaman diorg chambering. serious mlm tu aku radse mcm nk nangis sbb tgk diorg bdua leh duduk semeja semula.syukur pada allah sbb permudahkan urusan aku n jannah utk jumpakan diorg bdua smula.

cuma aku harap, keadaan cm ni kekal smp bila2. sbb if anytg happen to any one of us, atleast we have each pother to give our fullest support.

nota kaki:x sempat amik gambo pon sbb sonok sgt bgosip setelah kian lama tak menjoyah

3 tukang karut:

Marina Monroe said...

Salam, memang rasa best sangat kalau dpt merapatkan persahabatan yang lama kusut masai..All the best to the 5 of you..May the friendship last forever..InshaAllah

GreenApple said...

Syukur alhamdullilah~

Anonymous said...

wow..bestnya gathering camgitu...
*kolej kuning - shafiyyah kan?

Template by:
Free Blog Templates