Monday, April 14, 2008

aja aja fighting!!!

gals...hehehe...i tak jd g ipoh today.i ve already asked other lawyer to mob for me..so kempunan laaa char kueyteow nih.

anyway, i d like to share sumthing wt u.sambil type nih muka dok tahan2 sengih lagi nih.tadi ada reporter from KBS news and korean press came to my office.they have appointment wt my boss.nk interview my boss psl politik kt msia nih.unfortunately my boss is still in court.so they wanted to interview me instead.

aduhh..pasal politik laa ..mati lorrr i.dh ler untuk tv news..mampuss gilaa.dalam ati dok pk..cm ner aku nk tolak nih.then dgn politenyer i ckp laa..i ni junior lawyer.they mighy want to interview someone with experience so i asked my boss's fren to come over n help me.and he agreed.

tp masalahnyer yg yg reporter tu kata dia nk interview kwn bos i n i pon dia still nk gak.adussss..i gelak jer laa n told them i x minat sgt politik.masa nih muka cover gila.sebanrnye i ok jer kalau interview tu untuk paper.tp sbb kuar tv tu yg x mo tu..yg lawaknyer, one of the team mate tu bg tau kat i, reporter tu nk gak interview i sbb i fotogenic n muka mcm korean/chinese...tau ler mata den nih sepet.fotogenic?owh no..fotogediks adalah...hahahah

siap i ckp korea skit2 ngn diorg..sib baik laa aku nih peminat ceta korea..leh laa skit2 nk greet them..tp hari ni mmg tak tersangka lahhh..kuikuikui

0 tukang karut:

Template by:
Free Blog Templates