Thursday, March 26, 2009

sy adalah ngantuk banget.tp dipaksa melalui ancaman kekerasan oleh dpp dan majistret ini..mereka mahu publisiti murahan..mahu photonya di publish secara percuma..tp saya adalah kawan yg baik hati..ya benar!!!



SILA AKUI WAHAI NAZUHA DAN DOYOK!!!!


ok laa ceta nya begini..last month wedding doyok aku tak dpt pergi..sbb time tu aku bwk diri jauh ke seberang.mengubat hati yang parah..(wahh..ayat tak bleh blah laa..).so tak dpt laa mai p weddg minah nih..sedang aku nk tdo..dipaksanya aku tepek2 kan gambo kawen dia dlm blog aku nih..kijam dan keji sungguh caranya..



tapi hati sy yang BAIK SERTA SUCI mengatasi segalanya..maka dengan limpah kurnia dan belas ihsan sy...maka terperilah gambar perkahwinan doyok n abe niik tersebut.alkisah conference kami bertiga, sy, ua dan doyok, pd mlm ni..




tp kamu mmg cantik sekali hari weddg itulah..hari lain..hmmmmm...mls mau ckp..hahahahah..sendiri mau ingt ahh...mungkin kamu pakai susuk ya?ahhahaha...(jgn tibai saya..tulunnnnnnnnnnnn)


ni laa puan dhiya on her wedg day..mmg cantik(kali ni sy amat ikhlas..)toink toinkkkk

0 tukang karut:

Template by:
Free Blog Templates