Wednesday, April 22, 2009

ko hentam aku..aku hentam ko

pkr vs bn
or
bn vs pkr

pkr:-
anwar-sodomy
mb nizar-"sembah patik sembah derhaka"
sivakumar-suspension of 7 assemblymen not valid
tan sri khalid-uitm for non bumi
-->the lists are exhaustive

bn:-
-none-


clean record?klu clean cam ne ko nak hentam aku..aku nk hentam ko?ko je lah bleh hentam aku.mmg betul2 clean kot.sbb tu masih bertahan hingga ke hari ini..ala ala clean and clear..pencuci muka jenama apa ntah..sorry lah ..since sy cuma pakai bedak sejuk n mustika ratu..so jenama2 lain sy kurengg tau lah.

tp saya amat tertarik dgn frasa sembah patik sembah derhaka. sgt berhemah dan sgt bertoleransi..juga terasa seperti berada di zaman hang tuah.

alangkah bagus nya tika itu, apabila sultan mansur shah mentitahkan hang tuah supaya membunuh sahabat karibnya hang jebat, hang tuah menjawab sebegini:-

"AMPUN TUANKU.SEMBAH PATIK SEMBAH DERHAKA.SUNGGUHPUN TUANKU RAJA BERTAKHTA, ADAPUN PATIK PACAL YANG HINA.TAK MUNGKIN PATIK SANGGUP MENODA TAMING SARI INI DENGAN DARAH ORANG BERSAUDARA"

tetiba rasa cam terbayang plak ceta hang tuah dolu2..tak relevan btul..tp knapa lak blog ni tertiba ada bau pfume politikus ni?mana p mode gediks..lalala.k lah mau smbung kirja

renung2 kan dan selamat beramal!!!

2 tukang karut:

Amicus Curiae said...

hanya Rasullulah sahaja yg maksum.

~salwaredzuan~ said...

af,
sy tiada bantahan

Template by:
Free Blog Templates