Thursday, June 10, 2010

Penang here i comeeeeeee!!!

esok wa half day..yabedabeduuuuuuuuuuu *sambil goyang2 bontot sket*..sok pas lunch aku gerak g penang ngn momi n doyok..sbb nak attend wedding yah and nekwan. dua2 kawen on saturday. tapi kitorg gi penang dulu, kawen yah. and from penang turun g perak attend wedding nekwan.pastu blk kl laa balik..sehari je pon.tapi hati aku tetap berbunga2 rianggggg.. coti beb..sapa tak soka..mak suka je nyahhhh...erkk tetiba aku terbayang nasi kandar yg dekat depan mesjid tu..ohhhh nyum nyummmmm

ok yah n nekwan ni dua2 geng kamceng aku dari uia. start rapat dgn diorang ni masa kat main campus. time tu aku tgh amek double degree lagik..so bnyk laa sekelas ngn diorang ni..ade laaa lain2 lagi geng senget aku..uare, rem, joko, momi, doyok, naseem, liza,ud.. zaman kegemilangan geng2 aku time tu..hahaha. mulut masing2 mcm mulut puaka! yg pastinya budak2 laki mmg tak soka geng aku..sebnanye, aku ni dr skolah menengah dulu, klu geng2 aku je, sure budak lelaki tak soka. nak kata kami adelah gojes terlampau, erkkkk aku rase tu statement prasan maut. tp mungkin kami tak disukai sbb mulut kami adalah benar2 puaka tulen!

aku still ingat lagi..prof aziz bari cukup hangin ngn geng aku..mase tu kelas consti law. smp prof tu pegi invite laa si ud kat depan, suruh share ape yg kitorg tgh rancak diskas tu..tapi time tu wa selamat beb...sebab wa tgh layan air liur basi..as usual laa, aktiviti aku time kelas adelah..klu tak tdo, aku akan dgr lecture..borak2 tu aku mls nk layan sbb klu aku gelak..sll kuar sore jantan i...jatuh saham i tau nyahhhhh..

ade skali tu, aku n geng tgh mkn kt cafe law tu..tgh2 rancak kami berhilai tawa, ade laa sorang ustaz mana ntah ni dtg tegur... dia ckp sore kitorg ketawa ni aurat.. masing2 speechless kejap..tp pas ustaz tu blah je...pecah perot ketawa..cam cibet je diorang nih..

pastu klu g memana, sure nk ramai2..i know some of you might think that geng2 mcm ni quite irritating..tp gi mamps laa kan..kitorang bukan nye kaco org..klu ko takde geng, takyah jeles..sapa suruh lu bkepit dgn bf je spanjang zaman..eh mintak mahap laa klu trase pedas..wa tarak niat pon nk perli2..

one thing laa yg aku prasan, geng2 aku ni, takde sekor pon yg ended up sesama budak law jugak. sbb mmg budak2 lelaki kat dept kitorg tu anti gilos ngn geng aku..pe kejadahnye pon wa tatau..tapi bile pas abis blaja..boleh je laa plak nak baik2..agaknye time tu diorg tak cukup hormon lagi kot..lantaks laaaa

eh dh kul 11pm..kamis mlm jumaat neh.. klu budak2 laki kat opis aku sll je ckp.. mlm berkat untuk beromeng!.. eh jom.. bukan aku ajak beromeng hokay..aku nk ajak baca yaasin lah..otak tu pk bluee aje memanjang korang neh..dah g tdo!




0 tukang karut:

Template by:
Free Blog Templates