Saturday, June 7, 2008

kanTOiiiii??? idop aku?

eheheh..shue..kiter kantoi lah ngn awak..

lalallalala...gelakkan diri sendiri lah..cam no lak si shuey ni leh sesat kat blog den yg hampeh lagi hampagas nih?

uiks..lamo gak den tak mengarut dlm nih..lupo nk citer.den abih dah exam dslp...tgh tgu result...gegegege..doakan saye berjaya yer kawan2 sekaliansss.ni dh kul 5 pagi ni..pesal laa minah ni tak gheti2 nak titon..syuhhhh..p tdo ler makcik.g merapu kat blog plak.hampess.nak ceta apa eh?ahahah..aku tak de ceta sebnanye.

idopku sgt busannnnnnnnnnnn...aku perlu lakukan sesuatu nih..tp apa ek?bg idea sikit..idop den nih asik buek bende yg samo jer..

  • pergi court
  • dah abis kes..sesi mengeteh : antara pengeteh tegar di kl court-->najibrohim(peguam jenayah tersohor..opss bakal), encik sidek blur, liza jid (ahahah..aku pepandai je bg nama ni kat ko liza), eva mendes (presiden club lo**r),encik syapis (jarang2 gak laa mengeteh bersama), nananera (ahli pengeteh terkini)
  • masuk opis
  • cek email
  • tgk frenster
  • usha2 blog yg menarik
  • masuk ym (sesi menyengal bersama eva mendes,bes,omul,majistret nazuha dan majistret rini,otomen, dll)
  • panggil seri (suruh anto kan file kat bilik)
  • cek diary
  • menggelabah tgk piliding n submission yg dh hampir dgn dateline
  • bontot..(ops censored) tergam kat kerusi
  • menjadi pekerja dedikasi
  • perut lapo ..tingtong besah ajak lunch
  • blk lunch mata kelat
  • sambung kijer (sambil ym) hahahha
  • tgk jam..br kul 5
  • sambung kje lagi
  • tiba2 dh pukul 8 mlm
  • bulus roma meremang..
  • kemas beg mau balik
  • tak off pc n tak activatekan alarm (sbb aku dh dlm mode ketakutans sedikit)
  • turun lif n say papai to uncle yg jaga building
  • jalan lelaju g keta kat smua house
  • kena usha ngn abg guard kat smua house (hahah...perasan)
  • tekan lif tingkat 2...
  • smp tingkat dua cari keta
  • rupa2 nya ku park tingkat 3 (evryday ini macam....hailorrr)
  • udah jam 8 lebih..jalan clear..harus savy aku merempits di tgh2 kota
  • activiti tambahan yg jarang2 bergantung kpd public interest --->lepak di nz or kg baru ; ahli2---> nekwan dan eva mendes
  • kul 9..sampai umah..kasi wangi
  • tgk tv...mata kelat
  • buka buku the art of cross examination (kini aku di page 143)
  • tertiton hingga ke subuh..

cuba korang tulun skit pk kan utk aku apo mende yg aku leh wat selain menda2 nih?wiken aku nyer rutin lenkali aku ceta..lagi laa sangapsssss.natuk lah..mau titon ahh..gudnite everybody..

0 tukang karut:

Template by:
Free Blog Templates