Monday, August 18, 2008

kerja lagi?

esok ada hearing
hari ini baru nak reply afidavit
hari ini juga kena prepare written submisiion
kenapa?
sebab firma saya baru terima afidavit jawapan jumaat yg lalu
saya tidak boleh kerja ari sabtu dan ahad kelmarin
ya..kerana rumah saya ada kenduri
anatara keluarga dan kerja?
ya..keluarga harus diutamakan
oleh itu salah siapa?
saya salah kan Defendan-Defendan
kerana apa?
kerana lambat reply afidavit sokongan anak guam saya
tapi saya boleh mintak tangguh hearing esok
ya kerna saya ada hak 14 hari untuk menjawab afidavit itu
tapi saya rajin
saya tidak suka minta penangguhan
kerana apa?
ini adalah antara sebab musababnya

"the leading rule for the lawyer, as for the man of every other calling, is diligence. Leave nothing for tomorrow which can be done today"


0 tukang karut:

Template by:
Free Blog Templates