Tuesday, August 12, 2008

ReisgN????

plan nk resign ahh..sgt tensi..aku ni kire cam quitter ker?hadoi laaa tp siyes ta bley tahan maaa.3 ari berturut hearing nih..dh le smua kes perakuan segera dibantainyer..mmg aku tak prepare..all cases have just been filed last wik..mana ada masa lorr..dr last wik trial lagik..

smlm tak tdo..ngadap submission yg aku rasa nk muntah..ahh..menci..menci..menci,,kul 4 pagi aku tensi.kes defamation yg tak sudah2 membebankan aku tuh..aku pon sms bos aku ckp aku nk resign...tp konpem org tua tu tgh sodap bdengkur pd hal aku terbongkok2 wat kje..payment smua masyuk kat dia..ciss hantu punya bos..

sepagi jam 6..dia call aku ckp dia kna heart attack baca sms aku..PODACIIIITTTTTTTTTT!!!!!yang ko bagi aku kje menimbun smp aku pengsan tak bajet aku nye heart,liver, esofagus punya attack?

so aku pon nak resign.ceh aku ni sebnanyer hangat2 taik unta jer kata nk resign..sat g org tua tu up gaji aku...aku pon kelabu mata lah tgk duit..ahahah

3 tukang karut:

GreenApple said...

Ang mmg tak leh tgk duit byk kan??? cukup setahun ko minta dia up kan gaji ko lagik.. pastuh ko leh belanja aku lak

~salwaredzuan~ said...

hihih..klu kerja tak dibayar duit..sapa nak buat?
tp aku tak pilih kerja yg menyalahi agama mahupon undang2 negara seperti contoh menjual dadah berbahaya jenis syabu

GreenApple said...

haila dia dok wat kerek la ngan aku..

Template by:
Free Blog Templates