Thursday, January 29, 2009

SaYaa RindOO kamOO





sgt rindu mereka
cepatlaa jmp kamu2 lagi
teringat time2 sengal kat uia sesama
erkkk..kalau sy nangis umul ada
kalau sy tak pegi kelas..eva ada
kalau sy takut nk exam..jannah ada
mereka selalu ada
tp sekarang kamu2 smua dh makin sibuk
sy juge sibuk
masing2 juge sibuk
kalau lah kamu2 semua dan saya masih lagi di uia
kalaulah sy ada ada pintu suka hati
kalaulah sy boleh pergi ke masa lalu
kalau lah sy ada kuasa untuk mengubah waktu..
saya takkan ubah apa-apa
sebab saya tahu kamu2 semua akan selalu ada utk saya

6 tukang karut:

GreenApple said...

EMon: saya sayang jugak!!! rindu giler time lepak tgk AF, time lepak makan kat bilik..arghhh sume menda aku rindu...cam na curi masuk U** jerk wat menda2 yg we used to do ~.~

~ohara~ said...

malu2 pulak ko..cakap je laa UIA

~ohara~ said...

malu2 pulak ko..cakap je laa UIA

~ohara~ said...

malu2 pulak ko..cakap je laa UIA

Anonymous said...

jebon. aku ta de. kewujudan aku tidak dihargai. inilah balasan blok aku jauh.


-saya nama yasmin-

~ohara~ said...

laaa min laling..nnt aku wat caption
"yasmin, tiada dlm gamba"

Template by:
Free Blog Templates