Tuesday, July 13, 2010

Old Crush!

smlm aku adelah takde mood..tapi arini mood adelah superbb... hahaha..dun blame me, but blame the hormones lalalalala. ok2, i know it is so stereotype to say tht we are kinda slave to them ( i mean tht hormones)...tapi mmg btol pon mcm tu kan?


ok lari dari topik plak dah..cait!!!..last nite as me n H talked on the fon, suddenly ternaik pulak cerita pasal cikgu akaun,.nama dia cikgu zarifah.. ok dia sgt sporting tak hengat dunia. dia ni cikgu akaun merangkap cikgu penaung team basketball skolah aku. lps ceta2 psl cikgu zarifah ni..aku pon teringat laa kisah dulu kala..kuikuikui

ade sorang mamat ni, dia player basketball gak laa...so bile ade training petang2...aku suka laa nak ambik kesepampatan ...appp jgn pk bukan2..bukan amek kesempatan nk main raba2 dia ke..gila apo! amek kesempatan nk usha2 dia...dh time tu mcm the guys peluh2 kan..seksi..mak soka tau....auwwwwww budak2 team aku smua dh tau dat i ve got a crush on him..cemana ntah, cikgu zarifah ni pon tau...yg cikgu ni lagi laa lawak...siap suh aku g ngurat mamat tu..ahahah sporting gila hokay! TP AKU NI MANA LAA NK BRANI G APPROACH ORG...AKU KAN TAK CUN..TAK HOT..IM JUST A PLAIN JANE.. alaaa apsal ter on capslock lak nih..cibet tul!! mls aku nk type blk hokay!

masa aku start gedik2 minat mamat ni aku dh form 2 kot..ke form 3...gile gatal nak mamps...umo 16 dh gedik2!!! anak aku esok klu gedik cm mak dia nih...aku lempangkan aje...hahahaha. lama gak laa minat aku ni btahan kat mamat ni..sampai masuk matric uia..hahah..mengong je aku rase. tapi masa tu..aku ade je bf dah..hahaha...ni lagi satu kegedikan.

hahaha kasanova boya tembaga sungguh..dh ado bf, pastu g minat mamat lain plak..klu korang ade gf mcm aku ni...sile lempang kan ajo..hahah.. lupo lak..zaman2 ni kitorang berkapel2 ni, takleh dating2 tau..almaklumlah..wa budak skolah agama tu beb..kwang kwang kwang...

ade gak laa dating2 tu..tp pepandai laa cover..dating pon dlm skolah ajo..tak thrill lgsg..chaitttt..pastu main tukar2 surat...hahaha time ni mmg aku pakar gile subjek karangan bahasa melayu..dan juga bahase inggeris...gile kentang nk tulis surat chenta guna english..tp aku peduli apa..aku mmg blagak pon..hahaha..ape ek nama ex bf aku ni...haaaa aku pgl dia A3...sbb nama dia smua start huruf A..smp ke nama bpk dia pon A. tapi bila exam..memanjang dpt C saj0!

anyway, mamat yg satu team basketball ngn aku tu now dh jd doctor..aku mmg tak jmp dia lgsg pas ksolah...tp aritu dia ade add aku kat fb..so aku approv je laa..dh kawen dh pon..ado anak.bagus2...klu ko kapel ngn aku dulu, konpem ko makan ati je...

yang ex bf aku lak..dok on of-on off je ngn aku dari lps form 3 tu...sbb dia kna buang skolah...last skali dia contact aku masa aku 2nd year kat uia..tp dia dh kawen dh mase tu..omigod..just imagine klu aku stay dgn dia, sure mase aku 2nd year, lebih kurang umo 21 or 22..aku dh selamat kawen da..hahaha gile kentang kawen awl mcm tu..hahahah

0 tukang karut:

Template by:
Free Blog Templates