Saturday, February 26, 2011

Hey buddy!!!

It's a movie marathon day! We watched 147 (or is it 127) and I am number four.since tomorrow H will fly to turkmenistan and will stay there for one month or more, we decided to just spend the weekend together.I am not tht kind of manja yg x blh ditinggalkan lgsg..but since : start keje kl last october, we see each other everyday. So I kalau sebulan x jmp lgsg Mesti la ade windu2 kannnn..hahaha

So he get me a replica of himself...I didn't say tht, but when I asked him, nape beso sgt menatang ni? He said "sbb sy beso"...ahaaa so he picked sometg tht resembles him..sbg pengganti hari2 yg dia takde ni katanya...

Introducing to u my new bf, yg boleh dipelok2 dan dicium2, siap blh tdo sama lagikkk..hahaha.tenkiu love!
Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

1 tukang karut:

Kisah Tatie said...

join contest di BLOG saya sekarang dan anda mungkin berpeluang memenangi hadiah menarik seperti : wang tunai sebanyak ***, sehelai baju MNG, 2 keping ticket wayang di Platinum Suite The Curve, sepasang kasut dari http://www.h-g-f.blogspot.com/, hadiah-hadiah misteri yang menarik dan bermacam-macam lagi.. untuk keterangan lanjut layari : http://berkatalahdia.blogspot.com/2011/02/contest-mesti-menang.html

(semua boleh masuk!! x kira tua, muda, laki atau perempuan)

Template by:
Free Blog Templates