Thursday, July 10, 2008

ari jumaat last week (4july 08) aku g padang-bukit tinggi...
tajuk cari husband tu ada cerita di sebaliknya..
so...ni laa dia airpot padang...
ni bergambo kat anai valley..dipercayai klu membasuh muka dr air terjun ni setiap ari..muka korang akan awet muda..percayakah?
ni kat kedai sulam apa nama ntah..ngn member aku yg comey...sada
time kat pandai sikek..pandai sikek ni tempat sulam yg agak tersohor kat bumi minangkabau ni
aku n frens bgamba sakan guna tripod mini aku
ni ler taqo...bespren aku dr darjah enam..skolah agam ar rashidin sesama...lalalala
********************************************************
ok laa berkenaan dgn tajuk cr husband tuh...
kat bukit tgi ni 100% penduduk dia adalah org minang.adat org minang ni...dia ikut susur galur sebelah ibu/perempuan..pompuan yg akan mendahului dr segala aspek pon..

sampai ler ke tahap..pompuan yg akan meminang lelaki..tp aku g padang...blk sni tak jumpa pon calon...lalalalala..sbb aku berdarah jawa...bukan minang..so salah adat lorr

tu jer laa arini..aku ngantuks..nak sembang ngn liza..opss ailap.frm nw on aku kna address dia as puan liza.ada dua sbb..satu sbb dia nk kawen.so kna pgl puan.sbb kedua sbbb dia pas ni jadi majistret da...huhuhu..

bangge aku kekawan aku ramai yg join judiciary..aku gak terdampar jd loyer cabuk kat sni



1 tukang karut:

~LIZA~ said...

terliur i tgk kain sulam tu salwa :D

Template by:
Free Blog Templates