Thursday, November 26, 2009

CONFESSION OF A SHOPAHOLIC




ok2..in less than 10 days, aku telah membeli barang2 ni..cubit2 pipi sendiri seplo kali!!!!!..apahal membazir duit neh salwa oiiiiii!!!!

tapi aku nk justify gak bleh tak..hahah

ok the netbook, aku bli utk kegunaan kerja..

the beat, aku bli kat airport..the price is slightly cheaper than counter

can can dance-jlo, aku bli sebab nk guna voucher yg kompeni bg n i just top up few ringgit je.....

ok dah justify kan?(sambil korek2 tabung gajah aku)

owh yaaa.... SALAM AIDIL ADHA kepada semua

3 tukang karut:

[z@ck] said...

slamat hari raya aidiladha too..

doyok said...

mon..kt dah berjaya menacari rahsia kenapa d beat aku x sama dgn konye..haha..tp aku still prefer my edt n ko pun suka konye edp..sgt klakar penyiasatan itu..

tp aku pun nak wat 1 confession di sini..dgn hanya ko mendescribe ko nye netbook tu aku dah suka..apatah lg setelah melihatnya di sini..aku seperti terasa ingin memilikinya juga..

kenapa la asal jumpe ko perbelanjaan aku tidak dapat dikawal..aku bakal memiliki aigner yg sptnya menjadi milikmu..haha..TQ mon sudi mejualkan kpdku..

~salwaredzuan~ said...

yokieee...
i tak bsalah diatas pembelian itu....tapi semalam aku telah berjaya menghalang ko dr terus menjelajahi pusat membeli belah itu bukan? jadi aku juga bukan lah shopaholic seperti yg kamu fikirkan ituuuu,...heheh

Template by:
Free Blog Templates