Tuesday, November 3, 2009

HAMID KARZAI

aku tgk2 popular search kat yahoo tadi..tiba2 ade nama hamid karzai.. so he was declared by afgan's election commission, president of Afghanistan for a second term. selepas kontroversi2 pilihanraya and withdrawal of his rival.

Hamid karzai (encem tak?)

tiba aku teringat ustaz hamid jusoh.lecturer aku time kat uia dulu. beliau telah dgn susah payah nye mengajar aku yg sengal ni subject islamic criminal law dan subject evidence & procedures of sharia court.. ni time LLb..

mase dslp plak, dia asyik aim aku aje dlm kelas.. sbb aku soka tido dan menyembang dgn eva..hehehe..tau laa ustaz minat nak buat saya jd menantu..kan..kan..kan? hihih sebnanye ustaz hamid jusoh ni jiran 40 pintu aku merangkap geng surau abah aku..

eh, tetiba mcm dah lari topik laa plak..ok laa..i nak tido..cau cin cauuuuuu


2 tukang karut:

Seorang Bukan Sasterawan said...

tau beza antara hamid karzai dengan hamid jusoh-----------------



hamid karzai asal afganistan
hamid jusoh asal besut----------------


tau beza afganistan dengan besut---------------------


afganistan saya tak pernah sampai,
besut adalah kampung saya huhuhu
(JUGA TIDAK RELEVAN)

~salwaredzuan~ said...

SBS,
mmg tak relevan...tapi hamid jusoh ttp rock!!!

Template by:
Free Blog Templates