Thursday, December 31, 2009

AU REVOIR 2009~BONJOUR 2010

pejam celik pejam celik..dah nak masuk 2010 kan? ok laa..sure ramai tulis entry pasal ni..so aku pn nak gak entry tahun baru..aku cek last year resolution, ada satu je.. aku tulis yang aku NAK HIDUP LEBIH SIHAT DAN CERGAS..

hahahaha gelas sama diri sendiri..sbb i gain few pounds dalam masa tahun ni..adekah itu tanda makin sihat cergas atau tanda makin gemuk? lu pikir laa sendiri nabil !! *ayat perli kat diri sendiri* heheheh.. ok laa to find out that was the only new year resolution untuk 2009, and obviously i didnt manage to fulfill it..so we carry it forward to 2010..alaa kalau annual leave leh carry fwd, takkan azam tak leh beb?

so starting this monday, aku takkan drive lagi pergi kerja..aku akan jd pengguna tren yang setia..dengan berjalan (jarak opis aku ke tren dang wangi dalam 15minit walk)..so klu sehari dah 30 minit..ok latuuu kan? tapi..(opss ade tapi plak), klu aku kena g meeting kat memana, esp putrajaya, ok kos le aku terpaksa drive..so ade exception distu yaaa

wat else ek? owh yaa 2009 hase been a wonderful year..few major things happen in my life in 2009..

1. aku ceased practice..this was uge thing cos i never imagine myself being an in house counsel..ermm atleast tak seawal ni laa..hehehe

ade laa lagi yng lain2..which i dont think i wanna share it here cos im a very private person...aku segan sikit kongsi rahsia aku ngn org except ngn member2 baik aku laa kan..pemalu pun ade gak..auw auwwwwwwwwwww...geli i dgr u...hhahahah

ok laa..so apa plak resolusi tahun 2010 aku ni?

1. nak turun 20kg...serious tak tipu..i really need to shed off that much..sigh
2. nak membeli teratak buruk dgn duit sendiri
3. taknak beli perfume dah next year..im a fragrance freak...aku ske kumpul perfume..currently aku ade 9 botol perfume kat atas meja tu, and each bottle tak sampai half pon..hahahah...
4.nak simpan rambut panjang sampai pinggang pastu nak buat feel ala2 kim kardashian...haahha perasan gila nih..*blame eva sbb dia yg influence saya*
5.nak simpan 6k untuk tabungan pergi umrah..insyaallah
6.nak beli dslr

ok latu..5 je cukup laa kan..tamak plak nk lebih2..ok laa kawan..saya nak pergi jj jap..nak cari barang sikit untuk melaksanakan misi yang pertama!!!

1 tukang karut:

Hajjah Noraini @Nanie said...

Moga azam tahun 2010 dpt di perolehi..

Template by:
Free Blog Templates