Friday, December 18, 2009

hahahahah..aku mahu gelak sahaja!!!

okeh, adalah tidak sopan ank dara yang manis macam aku gelak berbunyi hahahah..

jadi aku tukar gaya gelak sebentar....hihihihih
yaaa..sedikit lebih sopan kedengaran..gelak hihihih disulami dgn perbuatan ku menutup mulut dgn tgn dan duduk bersimpuh..
wah...sudah boleh masuk calon cari menantu..
dan sekali lagi...hihihihihi...
owhh kali ini bukan gelak ya..tetapi aku tertawa kecil..yaa tertawa bunyinya lebih sopan dari gelak..

dan aku memandang ke langit..
mana bintang?
mungking bintang sedang tidur..
usah diganggu bintang yang sedang lena diulit mimpi
tapi aku dapat lihat bulan sedang tersenyum..
dan hati kecil aku terusik melihatkan keikhlasan dalam senyuman itu
aku tunduk, dan membalas senyuman bulan..

kalau lah bulan juga dapat tahu yang aku sedang membalas senyumannya?
owhh..mana mungkin, aku kan seorang anak dara pemalu yg tak mampu memandang bulan sambil tersenyum..

harapanku moga bulan tahu yg aku juga sedang membalas senyumannya..

kasihan sama bintang..akibat keterlenaan pnjang, bintang kerugian besar malam ini.
bintang rugi sebab tak dapat lihat senyuman bulan..tapi , bintang lebih kerugian sebab tak dapat menikmati senyuman aku untuk bulan...

terima kasih bulan..moga malam2 mendatang kamu terus senyum pada aku yaaa...


0 tukang karut:

Template by:
Free Blog Templates