Tuesday, December 8, 2009

LAST NIGHT

something reaallllllyyyyyyyy good happened last night..still smiling *winkwink*....

okie laa...sudah2 laa pasal last last nite..tadi i had meeting with AG n rep from azmi&assoc. asni was there for azmi...atie was there too for AG..bersama bos2 kami..hehehe..tiba2 saya adelah terasa kami bertiga seperti kanak2 riang yang ber reunion masa mkn..dan asni adelah comel sebab membawa bag yg ade brg2 baby..dan asni adelah didapati comel kerana percubaan beliau untuk balik bersama saya adelah tidak berjaya..makanya, asni terpaksa pulang langsung ke kantor bersama bos nya..hahahah*sayagelakjahatbersamabossayadisitu*...atie pula sememangnya tidak boleh diselamatkan kerana opis beliau adelah disitu..hehehe

lepas meeting, aku balik rumah tersu..no lencong2 this time.sebab merasa kepala adelah pusing dan badan sebenarnya adelah tidak sihat. tiba dirumah saya ketiduran dari jam 5 hingga ke lima belas minit hampir delapan...

bangun sahaja, saya merasakan panas yang amat bangat.demam makin teruk..mahu pergi klinik adelah malas..tiada sesiapa dirumah sepanjang minggu ini...kalau pergi klinik, konpem saya diberi mc..tapi esok perlu kerja...sudah 2 hari tidak masuk opis..semalam saya cuti..hari ini seharian di putrajaya...tentunya kerja sudah berbakul2 banyak nyaa...makanya saya perlu kerja...sekarang saya mahu tidur semula.

harap maaf, ini adalah entry merapu . *(*^&*%^^$%#$%&*%... saya masih lagi dibawah pengaruh ubat dan minda masih bercelaru. selamat malam!!!a

2 tukang karut:

zuwaini rawk said...

siannyer demam yer kalau kak zue ada kan besh!!!!!

tp sabar la yer.... sebut nama kak zue selalu mukin akan berkurangan fenin itu!!!

~salwaredzuan~ said...

kakzuuuuuuuuuu mengidam tortilaaaaa

Template by:
Free Blog Templates