Sunday, January 17, 2010

Jangan cuba!

kalau orang kata aku kuat..aku boleh jadi kuat..
kalau aku rase aku perlu jadi kuat, aku akan jadi kuat..
tapi tak salah kan kalau orang yang kuat pun boleh menitiskan air mata..

tapi bila difikir2 semula..
apa perlu jadi kuat kalau memangnya aku lemah?
seperti mahu jadi orang lain..yang itu bukan diri aku
siapa kata orang lemah boleh dibuli seenak enaknya?

jadilah diri aku sahaja..
jangan cuba jadi orang lain kalau itu bukan aku

Ego?

aku bagi kuasa pada kamu untuk tentukan..
ego kah aku atau sebenarnya aku tak punya keyakinan diri..
terpulanglah..

esok mama nak pergi umrah..tiba2 aku nampak mama bawak gambar aku yang pakai tudung hitam putih balik court dulu.. 14 hari tak jumpa mama..ishh..mata aku dah macam empangan pecah..ahhh mentang2 aku kerja syarikat air..empangan juga jadi ukuran..

3 tukang karut:

GreenApple said...

jgn sampai banjir yer kak long.. :D

~salwaredzuan~ said...

banjir kilat je laa dear

zuwaini rawk said...

rilek la............

sy selaku spy terhebat d pasaran....

Template by:
Free Blog Templates