Tuesday, January 26, 2010

Megi, cendawan dan kubis kicap

hidangan tengah malam untuk tetamu bernama yasmin. dan dia masih terliur hingga ke saat ini.

untuk sahabatku yasmin,
megi cendawan dan kubis kicap lebih enak kalau dimakan bersama lelaki bijak yang tak memperkecilkan kebodohan aku..

tapi yasmin tetap mau makan megi cendawan dan kubis kicap bersama dia yang suka berfikir dan mengkaji.

hidup ini pelik kan min? apalah sedapnya megi cendawan dan kubis kicap aku tu? walaupun dimakan bersama dia yang suka berfikir dan mengkaji

5 tukang karut:

Nini Jamal said...

tak penah ajak aku pon rase megi cendawan kobis kicap ko bile aku bertandang ke umh ko? *teraser....=(

Epul said...

megi cendawan dan kubis kicap lebih sedap dimakan bersama orang tersayang

~salwaredzuan~ said...

nini,
masa kau datang aritu, stok megi habis daaa

Epul,
lebih sedap makan sorng2..tak payah share..hahahahah

Anonymous said...

berbelit terbelit befikir dan memikir entri ini. hehehehe.

tapi, aku mmg ske makan cemtu. simple je. haha. malas nak kuar sbenarnya malam tu.

-yasmin-

~salwaredzuan~ said...

yasmin,
walaupun simple, tp syedap kannnnnnn

Template by:
Free Blog Templates