Sunday, January 3, 2010

SELAMAT DATANG CRO

aku baru shj melepaskan gian terhadap burger ramlee, ditemani oleh lawak jenaka dua orang sahabatku, jimbil aziz dan masni..pada hematku, burger ramlee adelah burger terbaek dalam dunia..apalah nak dibandingkan sgt dengan burger mekdonel yang ade pickles masam gila tuh..bikin potong selera aja..tapi itu bukan cerita tajuk utama entry ini..aku mahu cerita tentang CRO!

esok adelah harinya..esok aku bos baru yg kami panggil CRO akan memulakan tugas di pejabat aku..garang kah dia? poyo kah dia? seram jugak...adekah dia sebagaimana gambaran typical investment banker sepertimana yang diceritakan oleh rakan aku? (owh yaaa...aku sahaja nak gunakan perkataan typical itu sebab aku nak tau apa perasaannya bila pgl seseorang itu typical)..

kalau org lain boleh ckp YES BOS!..kitorang tak main laa yes boss..kitorang ckp YES CRO...jangan tersasul ckp YES BRO sudah laa..mamfusssssss gue..


makanya aku harus tidur awal mlm ini..sebab aku mmg suka lewat ke kantor..takut juga kalau2 dia tiada kompromi..

p/s:apsal ayat aku skema?tiba2 rase mcm sasterawan negara ke apa


1 tukang karut:

nini said...

yo cro! welkam to dis kampeni! hahaha. berger ramly ko tu, ko sorg lah kan yg sgt bernafsu melantak.aku dan sang zol tukang tgk je lah..kiteorg bernafsu tang laen jer.kuikuikui~

Template by:
Free Blog Templates