Thursday, March 25, 2010

Saya suka merapu

hai.. eh assalamualaikum..rase mcm lama aje aku tak merapu kat blog ni. ni smua maxis berukband aku laa wat hal..potong stim wa nak berblog ajo.. kat opis plak tak nyempat..tp hari ini adelah kurang busy..oh saya sgt suka hokayyyyyyyyyyyyyyy..pagi td buat2 kerja sikit..hantar email itu ini skit..pastu skarang sy sudah senang lenang sambil berblog.. dan bos aku pon dh mood nk bercuti2.

aku pulak, br blk cuti tp nk pergi cuti2 lagi.pastu dok kecoh kata duit habis.hahaha. takpe2..baiklah kite menghabiskan duit kite drpd dihabiskan oleh org lain .. keji gila perangai cm ni.

eh tiba2 dh tak tau nk tluis apa lah.ok bye.

2 tukang karut:

Cik Haf said...

sebab itu saya namakan diri saya sebagai nana kuat merapu..kerana merapu itu adelah akivit yang indah

~salwaredzuan~ said...

nana,
kadang2 ia indah..but most of the time ia permai...(word of broga)

Template by:
Free Blog Templates