Thursday, December 22, 2011

sayonara mi amor




ini savvy aku. aku pkai dari tahun 2007. mase beli ni, aku tgh chambering. bulan kelima chambering. masa tu allowance aku baru di up kan dr 500 ke 1k. so mama dh bising. dok pkai kancil lama dia tu, takut rosak tgh jln. suh aku bli keta baru. bayar bulan rm427. harga dlm 43k. tolak balik dpt 11k je. haish laa..proton ko ni mmg hak tuihh laaaa..kalau aku amik myvi,blh dpt dlm 28k kot lagi. tapi bapak aku dh bkenan keta ni. auto manual kekdahnye. tapi smlm dh tolak kat cina used car. sedeh gak aku...kenangan bersama keta ni byk wehh..ingt lg g johor trip kawen naseem. ngn member tingtong aku. pastu masa chambering keta ni la ulang alik angkut member2 se-dock brief aku yg takde keta. tapi nak buat cemano wahai ssebikuuu...tiada yg kekal didunia ini...tata titi tutuuuuuuu

2 tukang karut:

Marina Monroe said...

kalau tak silap kereta ni banyak tiket saman kan? hehehehehe

~salwaredzuan~ said...

hahah yelah auntie..byk saman..tp saman dbkl..tak pnah berbayar pon...hihihih

Template by:
Free Blog Templates