Thursday, December 29, 2011

Pics from akad nikah 29.10.2011

pagi ni dah dpt pics nikah from ammar (official photog).. i am so excited. tp cam dh dua bulan, mcm dh suam2 sikit laa kannn..tp aku phm laa musim2 cuti sekolah ni diorang bnyk job. amik gambo sana sini. tu yg lambat tu. ok lah..janji pic lawa, lambat sikit takpe lah..baik khennnn aku ni...enjoice!




cincin tawennn...ade engrave nama..i like..



official photog (ammar) from fotoenak. boleh cek dia punya fb or web site. pics dia amik adelah cantek2. muka tak cun cam aku pun leh jadi cun hokay!!!





oh mind my henna adelah buruk gila. ade satu bridal spa ni kat batang kali buat. mmg cam harems..but i had to just let it go. if dok meroyan pasal benda henna ni, aku xleh nk enjoy my moment. so benda2 kecik mcm ni, kena pejam mata je lah ye kak temahhh. make up done by kak zah. My MUA is from ulu yam tapi dia boleh je pergi lain2 tempat asalkan korang byr lah transportation nye. mekap murah je. Tunang aritu pun aku pakai dia.

Caj tunang: RM 100
Caj Nikah :RM 150
Caj Sanding: RM200

Sapa nak no contact dia, bleh pm aku or email aku salwaredzuan@yahoo.com




bantal duduk untuk nikah tu, aku beli sendiri. aku beli dua bijik. sapa mau sewa boleh email aku ye. aku sewa murah2 je. untuk 2 bantal tu, aku sewa kan RM 100 shj. yang arch tu pon aku punya gak. dia boleh jd tinggi..boleh jadi rendah juge. aku sewakan jugak RM 30. mase tunang aku wat arch tu jadi tinggi. kalau nk tgk rupe tinggi arch ni, klik sini. ade pic tunang aku kat link tu. so mekap tunang aku mmg simple, also done by kak zah.



aku duduk dh senget cam nak jatuh hokayy..letih woo khutbah nikah punyalah panjang..oh bunga tangan tu wat sendiri. opismate cum pengapit aku yg wat kan. veil nikah ni mama yg buat. mak aku mmg tak leh dok diam..dia eksaited kekdahnye. aku bli chiffon dlm 1.5m, pastu mama tepek2 lebih kain lace baju nikah aku, pastu dia tambah beads lebat2 n oso batu pepel tu kasik kaler naik. aku mmg plg suke veil ni antara tiga2 veil aku. btw, veil yg sanding kt dewan and time umah lelaki pon mak aku wat kan jugak. save bajet kekdahnye



sebelum nikah: ewah2 laki aku...senyum lebar nampakkkkkkkk



mase nak akad: tau pon cuak eh?



gambo yg belah kanan tu aku tgh sengih...bukan syahdu ok! tak senonoh kan..mcm sonok nye aku dpt kawennnn..lalalal..sapa ntah tgh buat lawak time tu..kazen aku kot, wat lawak pasal kiss2..gilos!!aku kan suci lagi time ni, mana lah paham kannn lawak2 x-rated ni. suci...eh?




haaa ni kekawan aku yg dikasihi. gambo kanan skali, ade kawan2 aku dr sekolah rendah, sek menengah, kwn2 uia, kwn satu opis. diorg ni aku blh kategorikan sebagai pemanis majlis dan juga props untuk gambo kawen. sebab kat memana pon diorg ade dan sentiasa berkhidmat utk menceriakan majlis. itu aku soka!




ok ni pic bajet romatis gittew..hahaha..berpeluh2 ko amek gambo post akad nikah tu. panas woo..tp sbb nk guna utk montage pasang kat dewan esok hari nye tu..aku gagahkan jugak laa..





ahhh...lupa nk cover perot comel aku dgn bunge tgn tu..hahah nasib ahh




penyeri majlis, again!




hantaran ni aku wat sendiri...semua guna fresh flower. pelamin nikah pon wat sendiri gak..hantaran drp laki aku pon aku tlg wat kan gak...hahah sbb nk save bajet kekdahnye. bunge2 an ni semua skali dlm RM250. kire murah tu wehhh..aku beli kat floristika. tempat dia kat bangsar, jalan liku.lagi bnyk choice dr tempat yg aku beli bunga time tunang aritu.

yg belah kiri tu famili aku. yg pic belah kanan famili husband. tapi kire famili aku jugak now..


nnt dh dpt pic sanding belah aku, aku tepek lagi kat blog.

6 tukang karut:

Nini Jamal said...

sungguh cumel aku disitu! auww~ =)

Nur Nazuha said...

aku tetiba kekuning-kuningan.... :))

Uuuu..Sang Algojo said...

Hi akak...bahagianya nampak~~ >.<

mukyea said...

veil sgt lawa!! Pandainyer mak awak diy kan.. xnk bg sewa ker

~salwaredzuan~ said...

mukyea,
tq...mmg santek sgt..tu yg syg nk sewakan.sentimental value.nak keep it for my children nnt..hihih

mukyea said...

haha.. x per.. surely be my inspiration.. ;)

Template by:
Free Blog Templates