Thursday, October 22, 2009

MIMPI

smlm tido yg panjang! aku tdo dr pukul 9.30pm smp ke 6.20am. tp mimpi adelah tak best langsung. aku mipi aku kena HIV. eva dgn ex bf aku pon kena sekali..amat dasyat laa mimpi ni..kalau H1N1 aku bleh paham lagi konsep dia,,tp ni HIV meh? bila bangun2 je dari tidor, like apekah mimpi sehodoh itu?

apekah sign or petunjuk disebaliknya?

6 tukang karut:

amicus curiae said...

ni petanda kau peguam yang hebat sebab ada daya ingatan yang bagus- macamana aku tahu?

orang yang ingat mimpi = memori bagus.

dah jgn pk lebih2,kang gila isim.

~salwaredzuan~ said...

afzan,
apsal bila mimpi kawen2..aku tak ingt aku kawen ngn sapa dlm mimpi tu..and tak ingt apa jd lepas majlis kawen..ahahhahahaha gilaa!

amicus curiae said...

la dah mimpi kau takat time majlis kaweh je...macamana kau nak ingat..

unless, well, kau imagine what happens after the reception..wakaka

Nini said...

seram dowh mimpi ko..seb baek aku xde dlm mimpi ko..huhu

puanrazma said...

mainan tido ajerr tu.
tp bla time khwin2 xnmpak muka..
hahaha..nak buat surprise le tu

GreenApple said...

ntah dia nie.. dah la mimpi aku kena sekali.. apekah???

Template by:
Free Blog Templates