Monday, April 12, 2010

Batu belah batu tertangkup

Nenek : cerita ape ni wawa?
Cucu : batu belah batu bertangkup nek..
Nenek: jahat betul si pekan ni, kesian mak dia ngidam

selepas sepuluh minit....

Nenek: cerita apa kat tv ni?

Cucu : Batu belah batu bertangkup nekkk
Nenek: ooo...cerita ikan tembakul tu eh?
Cucu : aah nek..ni si pekan ni laa jahat

5 Minit kemudian

Nenek : ape cerita main kat tv ni?
Cucu : Batu belah batu bertangkup ni nek
Nenek : Ooooooo... eh tadi nenek dh tanye kan? nek rase dh tanya kat wawa laa td..
Cucu : wawa rasa pon dh jawab 3 kali dh tadi..hahahahah..nenek ni comel lah nek.

Nota kaki: nenek saya sudah hampir 90 tahun usianya...

4 tukang karut:

:: vErde+hAzizi :: said...

hehehhhe...takpe normal babe...
i kat rumah my mum pon camtue...die suke cite bende same over n over...kiteorg dengar je...jgn tegur nt kecik hati :D

~salwaredzuan~ said...

verde,
nenek i dh jd pelupa n tak garang lagi bila dh tua2.. tp mmg tak blh nk marah pon..nak tergelak lagi ade laaa hehehe

[z@ck] said...

hahaha..
ni kes macam burung murai la ni..
=P

~salwaredzuan~ said...

zack,
iklan burung murai tu...heheh. bnyk le besabo kan

Template by:
Free Blog Templates