Friday, April 2, 2010

Mimpi ngeri!

Adalah tak best kalau terpaksa belajar add math.

dan adalah tak best juga bila terjaga dari mimpi yang tak best.

terpaksa mengambil paper add math utk SPM dengan tidak pernah masuk ke kelas add math sepanjang tingkatan 4 dan 5 itu adalah SANGAT TAK BEST!

p/s: mimpi ini adalah gara2 teka teki office mate aku siang tadi. dan mimpi tersebut berbunyi,

Quiz: Very simple
They say that only
people with minimum 120 IQ can find it out
IF: 2 + 3 =
10 7 + 2 = 63 6 + 5 = 66 8 + 4 = 96 Then: 9 + 7 = ?

apa2 yg berkaitan dgn kalkulus adalah bukan forte saya. dan saya akui saya memang kurang bijak dalam hal2 berkait matematik dan pengiraan sejak azali lagi. makanya saya katakan pada office mate saya,

"ohhh patutlah aku tak dapat jawab..its only for ppl with minimum 120 IQ. i am certified with minimum IQ 160"

Nota kaki:

anda juga boleh cuba menjawab. selamat berjaya!!

3 tukang karut:

CraZee KenTanG said...

akak, 9+7 tuh jawapan nyer 144. Konpemm! hehe

NORAIN RAMLI / MEM AIEN said...

errrkk soalan ape inih...hohohokk

~salwaredzuan~ said...

daisi puteh,

konpem IQ anda lebih dr 120

aien,
ini soalan utk org yg IQ lebih dr 120 shj..org yg IQ lebih dr 160 mmg tak leh jwb..lalalala

Template by:
Free Blog Templates