Wednesday, April 28, 2010

Count your blessing

i'm freaking nervous about tomorrow..i dun think tht i'm prepared to repeat the whole process again..rase mcm dah setahun aku tak buat benda ni..let say kalau jadi, nnt for the first two months tu, sure malu2 n segan2..lps tu tak tau nk buat ape..haishhh!! haishhhhhhhhhhhh!!! i ve already asked few of my frens, thy said i should go for it.. yang aku pulak, terasa mcm unsure.tak tau benda nak jadi macam mana in future.

kwn2 aku ckp, kalau rase tak selesa and tak sesuai, cari je yang baru..haishhhhhhhh, takkan mcm tukar baju kot? tapi tu lah...aku ni pandai je nasihat org..hari tu aku ckp benda yg sama dekat eva..tp ni bila diri sendiri pulak yg kena deal with this situation, rase mcm ragu2 sgt..

biarlah...malas nk pk on the outcome..aku cuma nk pk psl esok je dulu..even if tak menjadi in future, at least i leave some good impression tomorrow..tapi dalam hati..ade jugak mengharap tu even tak letak harapan yg tinggi sgt..

aku pun tak tau ape yg aku tulis ni..kalau korang tak phm..takpelaa..just ignore it..nk tulis jelas2 sgt, i'm a very private person. n segan pun ade sebab benda still tak sure lagi. tgk lah nanti, kalau ade gud news, aku share laa kat sini..kalau takde, maksudnye berkubur je laa harapan..better i sto writing now.ayat dh tunggang terbalik, otak jammed since yesterday. smlm seharian dok memerah otak buat legal opinion..hari ni plak dok melayan consultant yg angkuh lagi hampeh tu.

doakan saya ye kawan2..semoga hari esok akan cerah, dan semoga segala urusan saya berjalan dengan lancar utk esok hari

0 tukang karut:

Template by:
Free Blog Templates