Tuesday, April 27, 2010

Sesi bergadget

went to low yatt wit eva lepas kerja td..amoi tu nk upgrade her curve to bold II.. aiyak manyak kaya laa lu minah.. time amoi tu dok membayar dan suh org kedai tu install sgl mcm benda kat bold II dia, aku g round tgk laptop kat tingkat atas jap.. n i bought this for my mum..



sempena mother's day..since kat ulu yam dah pasang streamyx..bleh laa aku main farmville dgn sonok nyeeeee bile blk weekend nnt.. lps ni, klu mak aku add korang kat fb, sile jgn approve ye kawan2..hahah matik laa aku takmo rahsia aku dlm fb terbongkar..*wah mcm laa aku ade rahsia sgt kat fb kan*

tapi takmo bg dulu laa..nk simpan je dulu sbb nk tunggu mother's day nnt..lg pon nak kna cari hadiah besday abah lak..abah nye bday pon bulan may gak..so kebiasaannye kitorg adik beradik combinekan aje..ehhehe bajet beb..

ni aku tgh dok pk2 nk bg hadiah ape laa kat abah ni..org lelaki ni barang2 diorang limited..pastu mahal2 gilos plak tu..klu pompuan sonang aje.. klu mama tu, bday ke, mother's day ke, bagi je apa aje, dr jewelry, set pinggan mangkuk, smp laa ke laptop..

aku cam ter pk nk bg jam..tp jam yg cam ne ek? abah aku ni tak ske yg fancy2 or jam yg besar2 tu..abah lagi ske yg simple2 n nipis aje..member aku kata klu yg nipis tu longines nye jam laa..makk aiii..matik laa mahal gilak...

oh dilema betul nk pk hadiah abah..nk bg set pancing kah? sbb abah ni mmg kaki pancing..nasib baik laa bday abah dekat2 je ngn father's day..so aku combinekan je dua2 tu..hahhaha..any idea utk hadiah abah? tandus idea sudah nihhhh


0 tukang karut:

Template by:
Free Blog Templates