Monday, May 10, 2010

Damn!!!

ok aku terase seperti nk mengeluarkan bahan carutan ala2 excessive flatulence skarang ni. dun ask me why..but blame my idiocy!!jangan blame aku..i repeat, BLAME MY IDIOCY! sbb aku tak bijak mana laa sometimes i did things..ok to be precise stupid things!

ok aku saja tukar title blog ni to zon merapu cos i dont feel the previous title represent the contents of the blogs.*for fear of misleading new readers*. dan aku jugak rase dari hari kesehari makin banyak aku merapu dalam blog ni dalam erti kata yang sukar difahami oleh seorang yg berada dalam keadaan sedar dan tidak gila. dan aku jugak rasa kalau aku biarkan title blog lama tu melekat kat atas header blog akan mencemar duli nama aku yang penuh makna dalam islam.

ini bukan entry emo, tapi adelah entry untuk menenangkan diri..bila aku buat benda bodoh..*read BUAT BENDA BODOH..bukan aku yang bodoh* aku mesti nak tenangkan diri aku. kalau lepas opis boleh laaa aku pergi menenangkan diri dgn retail therapy..tapi ini masa pejabat! dan aku tak cukup bodoh untuk ambik pil penenang, pil tido, pil khayal dan seangkatan dengannya. mungkin org2 yg pernah ambik pil2 tersebut memang bijak dalam membodohkan diri sendiri..siapa mahu jadi bodoh, boleh belajar dgn mereka itu. jgn tanya aku siapa mereka yg bodoh tu..sebab aku pon tak tau.

orang cakap menyesal dahulu pendapatan..menyesal kemudian tak berguna lagi..tapi aku nak tanya kat orang2 yg cakap mcm tu..ape yg korang maksudkan dengan PENDAPATAN tu? boleh tolong huraikan sket tak? adekah ia seperti pendapatan boleh cukai, pendapatan bersih dan yang sewaktu dengannya?

aku jarang nak mencarut dekat blog. sebab aku rase tak wajar utk meracun otak korang smua dgn carutan2 syaitan ni..tapi hari ni aku mmg rase nak mencarut sangat2...hahhh konpem lepas ni ade laa yg komen bagi nasihat tak baik mencarut..pompuan tak sopan mencarut..bla bla bla..sile2 komen begitu tapi konpem aku tak approve..suka hati aku laa blog aku kan? selama ni ade laa yg bg komen kata aku ni suka pretend kalau menulis..kalau entry aku sll cakap bahasa sopan2...tak percaya, korang pegi cek blk old comment box tu..aku mls nk cari..sbb stok yg komen2 mcm tu, bila entry dah bzaman n lapuk dimakan usia, baru korang nk komen..pastu bajet aku nk cari blk laa entry mana yg korang komen..tak de koje den nk cari satu2..baik aku pergi berbasikal!

ishhh tiba aku rase mls nak type.dah sukati laa korang nak buat conclusion apa. aku nk pegi bancuh milo!

3 tukang karut:

Cik Haf said...

apekah maksud ko menulis ni sume?

Nini Jamal said...

lepas je beb...lepas sume kasik lega....aku x heran ko nk bebel ape2 sbb xde sape nk saman ko sbb ko mmbebel hanyelah pd diri ko..huhu..peace~

ARADIA said...

Emon, aku jeles that bila kau stress kau boleh pergi buat Milo...Milo aku kat sini dah lama abis, tunggu adik aku datang ujung bulan ni bawak stok baru...apa barang sekarang bila stress kene minum hot chocolate! I so don't like!
(sorry comment takde kene mengena dengan entry! hehe)

Template by:
Free Blog Templates