Monday, May 3, 2010

Bukan blind date ok!

Last week aku ade tulis pasal entry ni. klik sini. sebab aku malas nak cerita balik. alkisahnye, ada laa few reader siap pm aku tanya pasal blind date. mula2 aku cam tak phm sgt bila korang tanya psl blind date yg aku pegi..siap cakap good luck segala bagai..hampeh btul. confused aku dibuatnye.. sampailaa smlm bila ade sorang reader ni yg rajin gak bergosip2 dgn aku tny pasal blind date aku aritu cemana. sampai nk nagis aku gelak semalam bila dpt tau sebab kenapa korang bleh ingt aku g blind date..ni aku siap printscreen lagik..tp aku tpaksa padam nama reader yg sorang ni sbb dia pemalu yang amat bangaaaaaaattttt

click to enlarge

anyway, entry tu bukanlah pasal aku g blind date ppon..adelaa benda nye..tak leh nak ceta lagi..tgu laa dulu n tgk mcm mana lps ni.. tp yg pastinya bukan blind date hokay! aku ni nak pegi blind date? jangan harap laa.. kan aku dah kata aku ni pemalu tahap gaban. agaknye kalau aku pergi blind date, mau nye terkencing2 dalam seluar..tak pun terus hilang suara mcm tertelan biji durian.. tak pun jadi gagap ala2 lagu stacy..

yang pastinya, aku belum kondifen lagi nak buat kerja2 mcm ni..hehehe kalau takat blind meeting dgn client tu penahlaa..sebab mmg dari dulu aku dikurniakan dgn bos2 yang selamba badak je suruh aku attend meeting or case without knowing head and tail..siap nama client pun aku tak tau..tapi mmg agaknye prinsip idop aku adelah "redah ajerrrrrrr", tu yang aku main langgar je klu bab2 kerja..tp bab2 blind date ni.. katakan TIDAKKKKKKKKKK!!!!!

0 tukang karut:

Template by:
Free Blog Templates