Wednesday, February 10, 2010

smlm aku ade cny lunch treat kat novotel. mkn mmg best walopon takdo sharkfin soup.haishh..terkilan sebentar. pastu, appetizer tu, dia ade laa bg sayur apa ntah pastu tabur2 ngn peanut. im not a fan of peanut anyways. bwk laa sgl jenis kacang pon, aku mmg tak ske.. kacang kuda ke, kacang putih ke, badam ke, kacang cerdik ke, kacang bodoh ke..mmg aku tak ske. bukan psl nk jaga muka tak bg jerawat naik, tp mmg aku tak suka rase kacang. aku terasa mcm bila mkn kacang tu, aku makan tanah yang berselut. ok, agak mengarut disitu!

lps blk aopis tu, aku nk solat zohor, then tgk2 cermin, belek2 muka ske, aku rase cm something wrong je,..kat bibir tu mcm gatai gile n i feel like scracting my lips..gila kau nk garu bibir..tak pnah org buat hokay!

aku abaikan je sbb aku tak terpikir psl allergic ke apa ke kan..then it gets worse last nite. aku nk letak cream, cam tak berani laa pulak, kang lg tambah teruk ke.nk g klinik, ujan lebat laa smlm..mls mau kuar. pg td g jumpa doctor kat bwh opis, skali dia leh lak gurau2 kata..

"wahhh ini sulah macam itu brad pit punya biniiii.."

dlm hati aku, ANGELINA JOLIE lah doktor! tu pon tatau ka!

dan setelah dikaji selidik, rupa2 aku ni allergic dgn peanut. aku punya la gelak dpn doctor tu..apekah? allegic ngn peanut? lawak seh..skali doktor tu ckp, ade budak kat US tu mati sbb allergic kat peanut, mak dia ter bagi dia mkn not knowing tht her son was allergic to peanut...haishh, terus aku cam takut gak..

ni ler angelina jolie gombak yg allergic to peanut..hahahahdan yg best nye..i dpt mc tau..hahahaha..lps kul 12 td , dh setel2 skit pending email n docs..aku cabut laa beb..muahahahahah..

8 tukang karut:

Anonymous said...

bibir mugil

Epul said...

sian kat u. tapi macam comel pulak sbb allergic to peanut. get well soon ya

Girl Behind A Shadow said...

Siannya kau Emon. Aku tau perasaan kau. Aku allergic penicillin, antibiotik tu. Kalau aku tersalah makan, tangan aku akan membengkak mcm tangan anak gajah...

~salwaredzuan~ said...

Epul,
aik, mcm tu leh kata comel?adoiyaiii

hida,
owh..kite leh buat fan page kat fb --> I am allergic to?

hahaha sakit laa kan hida..pedih gila nihh

Girl Behind A Shadow said...

Yup mmg pedih and gatal merenyam tak ingat. Kau kena beware tak Emon after this, sbb sumtimes this allergies can be fatal, like mine..kalau aku tersalah makan lebih dose, tu suicide medicine aku la gamaknya..

~salwaredzuan~ said...

hida,
kalau tetiba ade kuar headline kat paper tulis,

"seorang wanita dari gombak mati akibat alahan kepada peanut"

so cepat2 sedekahkan alfatihah yer

Girl Behind A Shadow said...

Ish, jgnla ckp tu. Nauzubillah tp kau kena btul2 hati2 pasni tau. Bc every ingredient makanan yg kau nk beli. Aku pnh bc 1 kes kt USA, bdk 2 kronik sgt. Smpi bau kacang pn dia bole sesak nafas. Last2 duduk kt blk kaca. Aku mula2 allergic deodorant, smpi skang. Sket je time 2 ruam. Pas2 doc bg penicillin. Ari2 aku dok telan, mkin truk. Naik kt kepala, muka, smua bdn naik ruam berair n bengkak. Time 2, Hkl la bestfriend aku. Allah je yg tau. Later br tau allergic penicillin. Smua lipstick brand revlon pn aku allergic. Lama2 kau akn tau hw 2 detect ur allergies. Sabar ye Emon. Klau x thn sgt, mntk injection or ubat tahan gatal.

Anonymous said...

sexy hokey :p

-minami-

Template by:
Free Blog Templates