Wednesday, February 24, 2010

Tolong berdiri dalam tren!

aku masuk opis pukul 9.20am yer hari ini. pagi td mase naik tren kat taman melati, org tak ramai pon. so aku berjaya mendapatkan tempat duduk dan berduduk. telinga dah disumbat dgn lagu2 yang mendayu2..last tren aku ingt adelah setiawangsa..lepas tu aku dh terbangun dan aku dgr kat speaker tu dia announce;

stesen berikutnya...



"KELANA JAYA"

hoihhh..ini laa akibatnya tidur dalam tren..makanya aku dpt free ride aje laa dr dangwangi ke kelana jaya..bile ceta kat bos aku, dia bantai gelak nak mampos..ok aku mmg selenga..heh ape laa nk buat dgn aku nehhh..hadoi laa kat diri sendiri!

2 tukang karut:

Athena said...

nyenyak kau tido di pagi hari emon.... bapak la jauh dang wangi nak sampai hujung dunia/kelana jaya tu...!!!! wakakakaka (sambung bos kau gelak!)

~salwaredzuan~ said...

ayu,
nasib baik lrt beb..klu komuter? smp nilai kang aku terlajak

Template by:
Free Blog Templates