Thursday, February 4, 2010

Pagi yang permai.. seperti biasa, aku naik elarti ke ofis. hari ini agak beruntung sebab aku naik tren 4 koc ke Kelana Jaya. dan sgt banyak tempat duduk kosong memandangkan aku naik dari stesen taman melati. aku memilih tempat duduk kosong diantara 2 orang wanita.

disebelah kananku, perempuan melayu lingkungan umur 40an sedang membaca kitab alquran. dan disebelah kiriku seorang perempuan cina lingkungan umur 30an sedang membaca kitab bible.

haaaa...kan bagus mcm tu.. apa bikin mau gado2..macam ni barulah 1malaysia beb..

dan aku..sibuk membacA agreement yg berbelit2 sampai aku sembelit..

2 tukang karut:

Epul said...

kesian sungguh, baca agreement sampai sembelit cik salwa kite ni

~salwaredzuan~ said...

hahah..tu perumpamaan je la epul

Template by:
Free Blog Templates