Tuesday, February 2, 2010

hohohouoh..tiba2 je esok dh hari rabu..macam tak pecayakan? eh hohoho plak..assalamualaikum dan salam 1malaysia *bajet pembaca berita pulak aku neh* ... aku mengantuk..tapi nk update jugak. adelah gedik disitu.ok agak merapu lah pulak.

oh tadi aku pergi giant batu caves tu. aku berjaya membeli cendawan, kobis sayur, kobis bunga, tomato, salad, ginger, garlic, wholemeal bread dan ciken ham. kemudian aku beratur dikaunter. semua sekali aku bayar dengan tunai RM 25.90. kemudian aku jalan2 di giant tersebut. ade satu kedai menjual gula2 kapas.

ade seorang budak kecil dlm lingkungan umur 4 tahun..menangis2 mahukan gula2 kapas tersebut..kemuadia ibunya melarang sambil memukul bahu anak kecil tersebut. aku tgk shj. kalau aku masuk campur, nnt dikatakan pula aku memandai-mandai. aku tak sanggup nk melihat drama air mata itu lagi..lalu aku pun melangkah pergi.

aku terus melangkah ke tempat parking kereta. lps hidupkan enjin, ceh...aku tertinggal brg2 yg aku beli tadi dekat kaunter. dan berpatah blk, ambil brg di kaunter dan beli gula2 kapas bewarna merah jambu..puas hati aku!

2 tukang karut:

Epul said...

nanti hantaran, bagi gula2 kapas ajelah

~salwaredzuan~ said...

Epul,
jgn putik kapas, sudah laa

Template by:
Free Blog Templates