Monday, August 17, 2009

ADAM KE AIDIL?

ishhh tak bley jadik nih..dah 2 minggu saya terlepas menonton drama nur kasih... makanya jam 3.55am saya gigih menghabiskan episode 11 dan 12.. tentang nur kasih ni:-

1. adik nur, sarah tu kenapa adelah gedik tahap gaban okeh?
2. kalau si sarah gedik tu pergi interview dekat MAS, macam mana perangai dia time interview tu?
3. nur amina adelah cantek!
4. adam adelah lelaki hampeh!
5. aidil adalah sangat cool.
6. saya adalah teruja setiap kali babak aidil keluar tv..hehehe (dari zaman dolu2 hingga kini saya selalu memilih second hero..adelah pelik tapi benar!)
7. kasihan bangat sama katrina. beliau adalah mangsa keadaan
9. saya berharap supaya aidil tak end up kawen dgn sarah si gedik tu!
10. kan best kalau aidil kawin dgn nur amina? mana mungkin!kiranya itu yang terjadi, harus lah semua penonton tv3 mensabotaj stesen tv3 lepas ni

11. tapi mungkin penonton drama nur kasih akan merasa lebih bahgia kalau aidil end up dgn kawan nur amina..saya lupa nama kawan dia tu
12. drama ni tak plastic sgt mcm drama rosyam nor or yusof haslam.dalam nurkasih, tak ada kereta2 mewah, tak ada rumah berswimming pool, nur amina mahupun adam hanya kerja di firma biasa2 sahaja dan bukan di syarikat gergasi/korporat
13. saya juga suka kerana dialog dalam nur kasih tak berbelit2 macam kena sembelit
14. bahasa inggeris hanya digunakan apabila melibatkan watak katrina sahaja.. bukan macam sesetengah drama melayu..tak melayu sungguh!

agak2 korang semua, last2 sekali nur amina akan bersama aidil atau adam




10 tukang karut:

zuwaini rawk said...

mengikut firasat sy... musti adam nyer.......

~salwaredzuan~ said...

kakzu,
saya rase jawapannya adelah A (bukan nama sebenar)

Girl Behind A Shadow said...

Klau Adam, hai untung nye tuan punya badan. Dua2 pun dapat. Senang2 je treat Nur mcm tu n then nk dpt balik...Benci!!!

Aku bab cite nie je mesti emo.

~salwaredzuan~ said...

adam memang terlampau!!
eh eh..melampau

Tijah said...

tak...saya rasa tijah yg paling chantek!

wakakakaa. larikkk!!!

rentaka said...

watak adam bukanlah adam uia ye..

rentaka said...

watak adam bukanlah adam uia ye..

puanrazma said...

akak suker nur amina still ngn adam..
wlau jahat tp makin lma dia dh mula baik..mkin smart bangat plak akak tgok..actually watak dia yg best dlm siri tu..akak x miss cita tu

Shin Chan Comel said...

itu kne tnya director..ekekeke

~salwaredzuan~ said...

tijah,
kalau akak pegi skrintes tu, sure watak nur tu dapat kat tijah tau.. tapi hero kna carlos lahh.. nurkasih featuring nurtijah dan adam carlos..amacam?

rentaka,
kau rindu adam kopiah merah ker??sejak bila gosip ni?kenapa aku bleh ketinggalan?

puan razma,
somehow sy rase adam x deserve to be with nur amina. go fopr secon hero..heheheh

kerol,
dah tanya director aritu, tp director tny saya balik suruh decide adam or aidil

Template by:
Free Blog Templates