Sunday, August 2, 2009

HUJUNG MINGGU SAYA!!!

hi kawan2!!!
amacam weekend?harap2 nye ape2 yg dirancang untuk weekend anda semua tercapai lah hendaknye.. ade yg pergi bershopping... ade yang bertungkus lumus menyiapkan kerja.. ade yg keluar berdating.. ade yg pergi wedding.. ade yg pulang menemuia ayah bonda terchenta.. saya pulak tiada apa2 perancangan.. kerana saya hanya ingin buat satu perkara sahaja.. dan saya adalah sgt suka okeh kerana hajat dan perancangan saya terlah terlaksana dengan jayanya...hihihi.. ini lah sy buat sepanjang dua hari cuti ini..

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
dan
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

dan
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
mmg sepanjang dua hari ni..aku bantai tido cam org sawan ajerr..mak aku smp pening kepala tgk aku tdo..lama seh tak buat perangai tdo gila lama cm nih.. mak aku dok bebel2 pon masok mimpi ajer..best woooooooo!!!!

dh ler badan saket2 p main bowling ari jumaat lepas kijer aritu.. almaklumlaa dh 2 tahun aku tak main bowling..ofkos laa segala urat sendi aku terkena nervous shock dgn berat bola tuh..hihuihuhi.. main 3 game ajer.. bowling ni event kompeni..sbb aku kan ala2 hijau lagik..so haruslaa pergi kan!..klu tak g, apa plak diorg kata nnt.lagipon aku mmg nk main bowling. free wehh sapa takmo.hahaha.. dh abes 3 game, diorg ckp leh main lagi..so aku pon amek laa peluang mengasah skill terpendam aku...akibatnye..kaki, tangan, segala urat sendi smua saket..pdn muka sendiri!eh eh..dh kul 1030pm, tetiba aku rase mata aku dh ngantuk..hahah papai!

6 tukang karut:

Tijah said...

tak paham kenapa lepas main boling badan adalah sakit2 kan? padahal mak salu guna 8kg jer pun.

~salwaredzuan~ said...

sis,
eden pon sll guna 8kg gak..tp aritu bola 8kg kena curi ngn budak lane seblah..budak lelaki plak tu yg curi..keji tau!! so eden tepaksa laa amek bola 10kg.. uwaaa..klu pakai 8kg tu, konpem jd best bowler-female tau!!

puanrazma said...

haven nyer dpt tido...

~salwaredzuan~ said...

puan razama,
syurga dunia hny sementara..wahh ayat mcm a samad said..hari ni dh tak heaven dh kat opis..hihih

kerol said...

2tahun xmain..itu ke justification utk sakit bdn psl bowling?ekeke

~salwaredzuan~ said...

kerol,
bkn sy sorg je saket bdn..opismate smua yg lain pon ngadu benda yg sma,...so justified lee kirenye tu..no further objection !!hahahah

Template by:
Free Blog Templates