Monday, August 17, 2009

MARI BERBOWLING!!!!

holaaaaa...

kabare to all my readers..wwah wah wah... jgn ingt aku diam dekat seminggu ni aku tak buat apa..aku pi blaja bahasa jawa tau..terus keluar kabare tuh..last week mmg bz tak hengat. dengan kerja lagik, dengan bowling tournament lagik. since aku budak baru kat opis tu, aku diorang paksa aku jadi emcee..tau ler suara i sedap.. makanya i telah di afundi oleh RC member utk jd emcee sabtu tu. anyway, on saturday, the event went well.except caterer lambat masak. setengah jam lari from origal tentative..i blame u mr masri.opss mr maris and i guess he is from MARS.. poyo aje lebih, tapi masak kurma daging bau kambing..apekah?

aku tak main pun aritu..sbb umum telah ketahui bahawa aku adelah pelongkang sejati dlm arena bowling ni. makanya aku menyumbang suara merdu je. first time jadi emcee mmg nervous abis laa.. VVIP ramai plak tu..dari menteri sampai laa ke anak menteri.hahahah..

apa2 pun aku enjoy. dan CEO aku siap puji suara i sodap, mau sign kontrak emcee terus sama aku..wahhhhh next time aku kena mintak bayaran neh... setelah cease practice, aku mana mau layan lagik kerja2 pro bono neh.. nak2 kompeni kaya.. haruslah aku jadi mata $$$$$.. lalalalala

enjoy the piccas



3 tukang karut:

puanrazma said...

dh lma main bowling..rindu plak nk bergedik2 ngn kengkawan..tp xkesmpatan..sgt sibok!!!

Shin Chan Comel said...

main bowling smpai sakit badan:p

~salwaredzuan~ said...

puan razma,
sama laaa..kiter pon tk menang tgn nih..

kerol,
sapa yang saket badan neh?

Template by:
Free Blog Templates