Sunday, September 27, 2009

SELAMAT BEKERJA SEMUA!!!

hari ini jalan raya sesak dari semua arah. tapi cuba anda ke jalan ampang, jalan yap kwan seng dan seangkatan dengannya, rasa macam nak guling2 sahaja atas jalan sebab kereta yang lalu lalang boleh dibilang dengan jari sahaja. saya tak ke mana2 hari ini.hanya duduk di rumah sahaja. maaf kawan2. saya terpaksa menolak undangan rumah terbuka anda. hari ini saya sudah berjanji pada diri saya untuk menyiapkan slide tentang overview of the construction law.

construction law memang satu perkara asing dalam diri saya. kalau anda tanya saya tentang kanun acara jenayah, tentang akta dadah berbahaya, penal code atau prosedur reman, sedikit sebanayk saya boleh bantu. tapi kalau tentang construction law, rasanya, saya yang perlukan bantuan anda semua.

seharian ini, saya bergelumang sahaja dengan bahan2 ini, aturcara kontrak dan taksiran (uzairi haji saidin), the malaysian pwd form of construction contract (lim chong fong), drafting commercial agreements (richard christou) dan beberapa bahan bacaan ringkas tentang standard operating procedure.dulu ade bf engineer, boleh laa tanya dia..sekarang dah takde..adusssss

owh yaa.. selamat bekerja kepada anda semua.








6 tukang karut:

Tijah said...

nak tanya ttg construction law mak tak pandai. tapi kalu nak mak temankan ko guling2 kat jln yap kwan seng....bleh jer!!!

~salwaredzuan~ said...

alahai mak tijahhh..mase rayer tu maktijah valik kampung ..kalau nak guling2 kat yapkwanseng arini, boleh gak..tp lps tu blk naik van mayat lerr jwbnye..lalaalla

puanrazma said...

ish..ish
rsa cm join berguling lak bla dgar!!!
moga dpt siapkan keja yer...law yer.. time study sgt bercinta nk abiskan subjek law..namun alhamdullillah subjek2 law dpt plak B+

~salwaredzuan~ said...

puanrazma,
masa study law dulu saya tidak bercinta..saya hanya berkasih sayang sahaja..lalalalalal

Shin Chan Comel said...

hnya bkasih syg?nk cover kejiwangn nmpk:p

~salwaredzuan~ said...

kerol,
berkasih sayang tu bukan ayat cover jiwang..tapi ayat malu2 hamster..heheheh

Template by:
Free Blog Templates