Sunday, September 13, 2009

TOLONGGGGGGGGGGGGG


tolonglah aku
wahai kawan2 sekalian
aku adee masalah sangat besar sekarang ni
aku dah terjebak
dulu memang aku elakkan perkara2 macam ni
aku tengok ramai kawan2 aku join
dan mereka menjadi kaya raya
duit melimpah ruah
ada yang dapat beloi rumah baru dengan duit tu
ada yang beli kolam dengan duit tu
siap bagi hadiah lagi kat kawan2
mana aku tak terliur
sekarang ni..aku dah terjebak
there's no turning back (bak kata wak parjo)
aku harus teruskan benda ni utk menaikkan taraf hidup aku
dan dari sehari ke sehari
aku terpaksa berusaha untuk menambahkan wang dan rakan2 sealiran
kalau rakan aku bertambah, makanya aku dapat bonus juga!
boleh laa aku tukar kereta savvy aku tu
dan beli rumah sebijik mungkin?
anda tak mahu kaya macam saya?
ini boleh mengkayakan kamu semua!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.boleh jadi kaya mcm aku juga!
silaa add saya di facebook yaa kamu semua!
hihihih

mmg tgh gigih aku jadi petani moden kat facebook..hahahahah

2 tukang karut:

Shin Chan Comel said...

hahahaha bikin suspen ayat2 kat atas tue!!!
rupa2nya farm ville..byknya la konon 'kekayaan'yg korg dpt ek:p

~salwaredzuan~ said...

kerol,
"kerol tertipu" (read tipah tertipu)
hahahahah..mmg addicted gilerr main game nihhh

Template by:
Free Blog Templates