Thursday, June 11, 2009

aku MC lagi

klinik as sakinah 12.45pm 11.6.2009


doc: sakit ape?
aku: sakit perot
doc: kenape?
aku: diarrhea
doc: makan ape semalam?
aku: satay
doc: ok (sambil tulis2 notes skit)kejap lagi ambil ubat diluar
aku: MC dapat tak?
doc: tu lah tujuan utama pesakit dtg klinik.ubat tak penting sgt bukan?
aku: sama penting!kalau takde ubat, mcm mana bos saya nak pecaya sy sakit
doc: MC saya bg satu hari je..ubat saya bagi lebih sikit. biar bos u percaya lebih2 skit yang u betul2 sakit
aku: erkkk...
doc: jgn risau. ur MC still on

(muka adalah aku merah pink sambil berlalu pergi mengucapkan terima kasih tak terhingga pada doktor)
kalau laa doktor mcdreamy nih yg bagi MC...haruslah aku sakit hari2 .. btol tak?


5 tukang karut:

Mrs LVoe said...

if mcdreamy is my doc, everyday sha buat2 pengsan hahahah

~salwaredzuan~ said...

tp kalau ade mcsteamy ngn mcdreamy..mana mau pilih?

amicus curiae said...

oh please laa...dreamy steamy slimey.

i'll have "i dont give a damn' house. :)

GreenApple said...

Y must u pick 1.. when u can have both of them? teehaaa

~salwaredzuan~ said...

af,
aku bg ko steamboat dah laa..ke ko nak steamroll?

eva,
i tak tamak..hahaha..bersyukur dgn nikmat allah bg...erkkk nikmat? tidakkkkkkkkkkkkkkkk..unsur2 luc disitu

Template by:
Free Blog Templates