Tuesday, June 16, 2009

tanggal ini

it s june..sedeh laa... its supposed to june 16.6.2009.
lately asik sedeh n emo.
dah kena label emo dah pon.
nak ambik senapang jap.
nak tembang feeling emo nih jauh2..
shuushhhh.. pi main jauh2 laa hang ni emo oii..
awat hang lekat kat aku?
shuuuhsshhhh aku takmau kawan ngn hang laa emo oiii..
p jauh-jauh..
aku nak happy lah!

9 tukang karut:

Nini Jamal said...

aku ingtkan ko nk amek senapang tu nk tembak diri sendrik, rupenye nk tembak emo tu je...aku yg x abeh bace..hihi

Marina Monroe said...

Bila akal berperang dengan nafsu, mana yg patut menang? Syabas, anakku dah pilih akal maka itu nak tembak emo tuh! Take care....

~salwaredzuan~ said...

nini jamal,
tu la hang..cpt sangat dok buat conclusion..nasib aku tmbak emo saja..kalu aku tmbak emon cm ne?haiss awat hang tdo lg 4.02 am? p cari kijer cepat..nnt blanja aku durian!

auntie,
emo tu mmg kdg2 jer dia nak sibuk2 datang.. harap i stil cn control the flow.. power puff gurl rawks the world! hihihih anyway auntie, thanks for dropping by. rase cm dapat award plak

~PakKaramu~ said...

Pak Karamu melawat anda

~salwaredzuan~ said...

hi pakkaramu..terima ksih datang melawat..dtg laa melawat selalu..heheeh

o said...

wooooooooooooo!! apehal nak emo2??? ko tu dah la emon. tambah 'N; je.

~salwaredzuan~ said...

tambah L jd lemon?

Mrs LVoe said...

bulan june nie mmg bulan emo kot.. ksha pun ari2 nangis.. sigh

~salwaredzuan~ said...

sha,
kita namakan bulan june sbg junemo..hahah

Template by:
Free Blog Templates