Monday, June 15, 2009

ari jumaat aritu aku plan nk g port klang with eva.tp tak jd due to some reason..so kitorg g ttdi je pekena seafood there.ok laa not bad. mmg lapar tahap gaban, so dapat je food, mmg terus mkn laa kami.adik eva, faiz pon ikot skali.later aku g chow kit plak sbb nk cari durian..hahaha gila tetiba craving for durian.. eva pon layan kan aje nafsu selera aku mlm tu..and faiz pon cam nk durian gak..

eva n aku dalam porche aku yg br basuh last 2 weeksmuka makhluk tuhan yg hepi gila dpt pekena durian okeh!

later, aku dh sampai umah, makcik masni ni texted me.." ooi kau kat mana?"... sebagai rakan taulan and her ex tutor, (saja aku nk up kan diri haha) aku pon terus kol minah nih..dia ajak aku minom sebab nk bergosip n meluah perasaan sbb terpaksa chambering..kuikuikui..beb, that 9 months gonna be ur lifetime experience meh..as i have said bafore, u will be called to the BAR once in ur lifetime..so..CARPE DIEM mate! kitorang g lepak area uptown danau sbb aku nk jalan2 kat uptwown.lama tak redah dat area..hehehe

cik aitul masni yg tgh bermurung dgn kehidupan chambering yg bakal ditempuhi serta ealun chambering yg ala2 pencacai kelas 3 tu je...


masni marah aku pasal gambar neh..ayat ia cm ni "woi makcik, yg ko hepi sgt setakat dapat minom air limau suam kat kedai mamak tu apahal?"
heheh sempat laa nk camwhore skit..kuikuikui

sekian sahaja hari jumaat aku.tapi aku adalah hepi sbb aku posa ari sabtu ngn ahad..huhuhuh mission accomplished...ada lagi 7 hari..adusssss

0 tukang karut:

Template by:
Free Blog Templates