Thursday, June 25, 2009

SEPETANG BERSAMA SHUEY DAN ABG TONY

im onleave today. went for a medical cek up at city squre...sekejap gila okeh. i reached the clinic around 12.15pm and managed to settle the x-tray n all the stuffs by 1.45pm.i t was super duper fast. i could hv been faster than tht had i not faced difficulties to produce my ermm..my ownn pee..wakakkaka..gila keji okeh.. i spent around 30 freaking minutes in the toilet just to wait for the thing to come out.. nurse kat situ siap gelak kat aku.lenguh gak laa 30 minit dok dlm tu mcm tgu buah durian gugur kat dusun ke apa.dh boring sgt..aku p masuk klinik blk mintak air..hamek ko.after 6 glasses br aku berjaya. when i gave the small container to the nurse, bleh la plak dia buat remark" finally..tahniah!" .. malu wooo dia p angkat tgi2 botol kecik tu..haishhh dh ler ramai mamat encem kat situ...ceh..jatuh saham i kat klse laa... sbb nak cover malu, aku pon ckp la... " sy mmg cm ni klu nervous..susah skit.." terus aku duduk buat2 baca paper.skali tgk...paper last week daa..siot jer.

pastu aku trus p capsquare nk bg report tu n to sign few docs..hikhikhikhikhik...ptg lak h janji ngn shue nk g lepak kat the curve..tp aku settled smua td around 2 lebiih...so aku bejalan2 je laa kat capsquare tu.mamandangkan tmpt tu adelah boring, so aku memputuskan utk ke the curve tros bg mengelak jalan jam dikala umat manusia pulang dr kantor jam 4 sore nnt.

smp kat the curve...aku cm takde smgt nk shopping plak...sll aku pantang je ..sure aku rembat apa2 kat mall kan..tp aku skang ade tujuan lain..tk leh membzair2 lagi..azam dan impian harus dikejarin..hahah pehal tetiba smgt plak je..around 4 aku smp the curve..so aku tdo je lah dlm keta sbb mls nk jejalan..lagipon penangan grey's anatomy season 5 mmg dasat.semalam aku lgsg tak tdo sbb layan smp abis smua season 5 tu...around kul 6 aku terjaga.. shue pon dh msg kata nk smp da...touch up2 sket then terus p toilet..hahaha dah kata bantai smp 6 gelas kan kat klinik td..:P

shue smp kul 6 lebeh. so aku yg kebuluran tak mkn dr pg trus dgn tangkas ajak shue p santap dulu. kami ke tony eusoff roma's dan maka bermulalah sesi bercerita ala2 mak kiah kampung simpang pulai tu... dari hal kje, hal scandal..erkss.., hal family smp lerr ke hal misi 2010..wakakkaka...minah ni klu jmp dia..ade je benda kitorg nk sembang..pastu keje dia gelak ajer..aku ckp sepatah, dia gelak 2-3 saat.. aku ckp lagi 2 patah, dia gelak ketuk2 meja...hang ni pasai paa shue oiiii... aku ceta psl tanah pon dia bantai gelak..kompius aku..atau mungkin beliau dilahirkan dgn sifat terlebih gelaknya itu..anggap lah itu satu kurniaan dr yg esa ye cik shue..lalallaala.. dah kol 10, br tergerak mau pulang...setelah sakan berjimba..hahha..lenkali kita roger2 lagi k shue...dan as usual, henpon huduh aku sempat la menangkap detik2 kegumbiraan dua org sohabat tersebut..alkisah nyerrr
aku yg cuba meng-tutilizekan kemampuan sony ericson aku yg ade timer tuhhburger ke apa ntah minah ni orderaku order ciken salad sbb feeling2 ala2 dietsssstapi kemudiannye melantak starter penuh makna..cendawan yg syedap aaaamuka dua manusia yg hepi dpt mkn dan kenyang...di sudut kiri bwh tu adelah dessert kami yg telh berjaya dilicinkan oleh gergasi2 comel ini



2 tukang karut:

shueyshoelove said...

pagi pagi ko dah buat aku tergelak. ko memang suka buat orang gelak. sebab tuh aku gelak.tee hee hee. budak ni sangat la comel. siapa yang menganiaya dia doolu doolu kala sangatlah rugi. their loss!!! hihih.thanks for the fantabulous meal mon! me likey likey. *hugs*

~salwaredzuan~ said...

aishh..the way u said "org yg menganiaya dia" sounds like aku ni gila ppunye pure, lemah gemalai, innocent and soooooooooo suweet kinda girl..auwwwwwwwwwww

Template by:
Free Blog Templates