Tuesday, September 29, 2009

SAYA SEORANG LEBAH


CHAKKKKKKKKKKKKKKKKK!!!!

he he he... saya tiada masa ber-fb. tiada masa mengintai blog rakan2. tiada masa juga membaca email. kerana saya sedang mentransformasikan diri saya menjadi seorang lebah yang sibuk bekerja. selepas seminggu bercuti raya, kerja saya pun berbalang-balang..dah macam balang kuih raya. anda bagaimana?

kadang2 saya terfikir, mengapa mat saleh mengatakan as busy as bee? kenapa mesti lebah? semut tidak sibuk kah? adakah semut hanya berduduk diam sahaja? bagaimana pula dengan tikus? setahu saya, tikus juga sangat sibuk dan rajin..pergilah ke dapur2 di kampung baru kalau mahu berjumpa dengan tikus yang sibuk bebekrja..ada yang comel, ada yang kelabu dan ada yang besar macam kucing!

sekian sahaja cerita saya seorang lebah yang comel pada hari ini.semoha anda semua terhibur. saya akan kembali lagi di episod yang akan data dgn kisah terbaru iaitu MAHU BIKIN FILEM. tata!

5 tukang karut:

Anonymous said...

ko buat aku senyum mmbaca entri ko ni...utk pengetahuan ko, aku juge adalah lebah pada hari ini..aku adalah lebah yg rajin tdo...hihihi..aku permaisuri lebah kot? boleh gitu?

Seorang Bukan Sasterawan said...

Lebih baik dikatakan sibuk macam lebah daripada dikatakan sibuk macam kaki penyibuk huhuhu..

Happy belated Raya..(camna nak ucap belated tu dalam BM..huhuhu)

Shin Chan Comel said...

slamat mnyiapkn keja yg tertangguh..haha

Shin Chan Comel said...

lupa plak,kalo ade masa,awk tlg bt satu lg entry psl rzeki,ble x?hehehehe

~salwaredzuan~ said...

anonymous,
cik anon ni mesti min kan? hang ni min,,klu tgl komen, tak pnah nk p letak nama..since bila jd pemalu ni?heheheh..tp kalau ko mahu jadi permaisuri lebah...dia tak rajin, sbb dia hanya duduk disarang sahaja,.hny lebah kelas bawahan shj yg mengumpul madu

bukansasterawan,
kaki penyibuk masih elok lagi jika dibandingkan dengan kakitangan kerajaan atau swasta yg hanya makan gaji buta. anyway, masih lagi syawal, jd selamat hari raya kpd anda

kerol,
kerja tertangguh hampir siap..tapi tiba dah ade kerja baru..heheheh..asalkan hati gumbiraaa lalalala

nnt kalau ada masa, insyaallah sy akan tunaikan permintaan awak..ataupon lps ni sy boleh buat entry make a wish..setiap seorang boleh komen wish apa yang dia mahu..amacam?ok tak?

Template by:
Free Blog Templates