Wednesday, July 15, 2009

PESTA DURIAN

sy mmg seorang hantu durian..makanya pantang diajak... jd laju sahaja sy angguk2.. lantas sy dan opis mate ke kg baru.. kitorang g mkn seblah balai bomba kat kg baru tu... lepas melantak pekena durian, haruslah kenyang tahap gaban.. kepala pon ala2 ngantuk jerr..tp tabah gak nak wat entry durian nih..hiokhiokhiok.. so lotak gambo sajolahhh .. heheh

masuk pasar kg br dan gigih pakai baju taik cicak..hahahhaha
dua org kakak tiri saya heheheh
kak izah ciom durian sampai kembang kempishhh idong
kakak2 sy mmg gigih melayan sy .. lalalala nnt nx week layan sy lagi yerr kakak2 kuu
suap tu blakon jer .. nama pon kakak tiri..takde maknenyer bsuap2
kakzu yg dh tercabot wayar sikit
empat orang hantu durian
adik tiri aku nehhh
muka girang dpt durian
girang versi kedua..hahahah
si zul pon sebok nk kna suap dgn kakak2 tiri dia yg dua org..sibok je nk curi spotlight org daa tapi kena letak laa gambo dia selit2 kat sini sbb durian ini di sponsor oleh dia..hahahah. .niat agak keji disini!!


lepas mkn, harus lah mencari air.. terjah 7 eleven jerr sbb mls nk minum2 lagi..mata pon dh mcm garfield.. sekian, terima kasih

13 tukang karut:

Tijah said...

aksi pn penasihat adalah sgt menghiris hati saya...

*dr tadi cr durian tak jumpa2...

~salwaredzuan~ said...

ahhaha...aksi gelojoh mkn durian... kat pasar stadium paroi takde jual durian ke sis? kasi bako je laa stadium tu...tp duiran kg baru mmg best woooo.. meh laa dtg sini..leh buat pesta

zuwaini rawk said...

sian nyer ko jah... meh aku tusuk lagi ngan belati... hahahha

RS-setelah diugut dgn cr yg paling lembut saya sgt suker entry ini sebab ada manyak gambar comey saya... mekasey cik penasihat..

zuwaini rawk said...

RS ini bukan kg baru x abeh2 dgn kg baru ko... Ini chow kit depan bomba.. masuk hotel cr fauziah!!!

~salwaredzuan~ said...

kak zu,
sy tk kire, gps sy kata tu kat kg baru..so sy nak nama tempat tu kg baru jugak..tak kiraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!
pastu sy nk cari fauziah ahmad daud sblm mkn durian bleh?

iza_ixora said...

ya lahhhhh dekat chow kit depan balai bomba ade abang bomba lg....cik salwa you main mata dgn abang2 bomba dah lupa...2 la mkn dorian sampai lupa kakak tiri mu ni......wahhhhhhhhhh!!!!!emo nya

iza_ixora said...

yaaa la dekat chow kit depan balai bomba....lupa ade abang2 bomba lg siap jeling2 manja gitu....sampai lupa akak tiri mu yg berada d sebelah.......waaaahhhhhh sedih nye......

p/s:asal aku emo

~salwaredzuan~ said...

kak izahhhhhhh,
fitnah tu..bila plak sy main mata ngn bomba tu..sy syok sendiri amek gambo, dia tu yg sengih2 sorang... uwaaa i tak bersalah ok!!!

kerol said...

ksian zul tue ek..gitu la kalo sorg je llaki & rmai pmpn, kaum kami sering mnjadi mangsa kalo situasi mcm tue..ngehehe

Mrs LVoe said...

cari durian gn memakai bag LV tu dear. heheheeh.. aduhhhh salwa2.. ko nie cute la

~salwaredzuan~ said...

kerol,
dh zul tu mmg adik tiri..dia kna lah jaga kakak2 dia neh..hahaha lagi pon korg kan kaum yg makin memupus...eh ke mempupus ntah? BM sy ala2 kanak2 ppsmi laa plk

sha,
alaa tu direct blk dr opis jer tu..LV pon cap ayam jer gamaknyerr..hahah bedal je laaa

cokolat said...

kalo aku ada kat situ aku dah cakar muka yang pakai baju biru tu dengan kulit deghoyan!
hahahaha... skeee!!!

~salwaredzuan~ said...

jgn laa cakar muka kakzu..acah2 nk cakar je takpe laa..cian ndia

Template by:
Free Blog Templates