Tuesday, July 7, 2009

TERKEJUT BERUK!!!

on my way back from office to, i went to giant for some groceries shopping..nothing unusual about that.. i do sometime go for groceries shopping.. hehhe.. hohoh jgn ingt aku tau ckp pasal law ajerr.. psl gulai, kari pon wa layan laa beb.. ishhh ni sure kena kutukan hebat dan kecaman dr rakan2 aku nih.. *slap slap slap*

tak de ape pon mase tgh beli2 barang tu except masa dekat bahagian syampu n deodrant tu, ade sorang mamat cina ni tertukar troli dia ngn aku.. aku pon tak perasan time tu.. bila aku sedar2 aku tgk troli aku dh takde, yg ade hny satu troli lain yg aku yakin bukan aku punya sebab ade makanan anjing dalam tu.. tinjau2 skit, so aku berjaya track blk my troli.. so apek tu pon say sorry and all tht, then aku pon amek laa blk troli aku.. masa nk byr, aku main letak2 je semua barang atas kaunter..ader laa aku beli pes ikan bilis laa, serbuk kari, pastu paket2 rempah ape2 ntah.. then aku main bayar jer laa..

smp umah, aku pun nk start la unpack smua brg.. satu2 brg aku keluarkan dr beg plastic.. tetiba..mata aku yg cepet ni terbeliak dan segala cornea mata tertumpu pada satu objek...jeng jeng jeng..

..
..
..
..
..
..
..
..
..
(pic ini digoogle sahaja)

mak aiiii... ape kejadah nye menatang ni buat dlm umah aku?aku tak sempat amek gamba sebab aku cepat2 buang benda nih..kang mak aku ke, abang aku ternampak benda nih, dia ingat aku yg beli untuk apa pulak.. haishhh mengarutsss sungguh!! mula2 aku pelik gak, mane dtg benda ni dlm beg plastik aku, puas aku termenung memikirkan, then the incident sprang into my mind.. sah ni keje si apek tu laa..agak nye masa dia sambar troli aku tu, dia terletak benda ni and aku plak, masa kat kaunter nk byr tu, bukan mau cek betul2...

..

7 tukang karut:

Tijah said...

lenkali simpan ah. bagi puan mejistret. wakakakaa...

~salwaredzuan~ said...

wow..tak bley laa sis,, klu kantoi ngn YANG ARIF aka omak den..mati den kono bunuh..blm sompat nk membela diri, dia dh amek kayu kasi ketuk den smp lunyaiiii

shueyshoelove said...

hahahahaha...lawak lawak...nasib counter tak buat aksi memalukan i.e. "man, tolong check brape harga condom ni".tee hee hee...

amicus curiae said...

ala simpan je lain kali, pastu pada lawyer2 bengong,kau tinggal je kat dalam fail dorg..muahahahahaha

mslvoe said...

hehehe.. kalo sha jadi mak tjumpa bede nie mmg awal2 dh ketuk pala LOL..

Shin Chan Comel said...

Sbgai llaki sy pun xpernah pegang bnda tue..awk plak dh..hahaha

~salwaredzuan~ said...

shuey,
aku dan kesengalanku..as usual masa letak brg2 atas kaunter tu, main redah jer..padan laa muka sendiri..membazir je byr harga mende tuh..klu aku ismpan smp kawen nnt, agak2 nye expired tak?hahahah

afzan,
aku rase mcm best gak..konon nk tender doukumen ke as exhibit, then celah exhibit tu aku selit2 skali menda nih..hahahah..marked as PW1..wkakakak

sha,
mak sha jumpe dia tak marah, sbb sha dh kawen...klu my mum, mmg sah laa knaaaa

kerol,
kalau awak budak kelas sains time skolah menengah, sure pnah pegang menda nih..my fren siap isi air lagik wat eksperimen..lalalala

Template by:
Free Blog Templates