Wednesday, July 15, 2009

WHAT SAY YOU?

Raidah Salwa : I heard they say true love hides behind every Corner...I must be walking in Circles! lets find the corner now..... er.. do mamak corners count?

Riny Tria Yuzi
Riny Tria Yuzi
boleh...
Raidah Salwa
Raidah Salwa
jom p mamak corner..wkaakka
Ummi Mohd
Ummi Mohd
aku slalu pg mamak corner tp tk jupe pun...huhu
Zuraini Mat Rawi
Zuraini Mat Rawi
ermm kalau suzy corner kat ampang 2 agak2 ada x???
Raidah Salwa
Raidah Salwa
umi,
ko g tu mamak celup..kna mamak otai ala2 nz je bleh

kakzu,
yg tu layan gak..bila nk ngeteh?
Ummi Mohd
Ummi Mohd
nk kena turun kl slalu nih..heheheh
Fadiah Nadwa Fikri
Fadiah Nadwa Fikri
kalau yang dok kat mamak corner tu hot macam johnny depp je count!hahaha!
Hadi Rais
Hadi Rais
hahaha..bila cakap pasal cinta je,trus dia tukar gambar profil dia ala-ala ayu gitu
Raidah Salwa
Raidah Salwa
umi,
turun kl kna roger aku lahh tau

cik fad,
klu dok kat kaunter dpn bilik TP tingkat 4 tu tak bleh ke? klu nk johny depp kna pegi johnyss laa ....tang trang ting ting tunggg... Read More

incik hadi,
sy tau incik hadi merasakan gambar itu adelah ayu..hehehe... terima kasih in advance..blek :P
Raidah Salwa
Raidah Salwa
timah,
sile klik like sekali shj..klu dua kali jd unlike okeh
Yuna Abd Karim
Yuna Abd Karim
mamak corner..boleh saje monn...pas ni hang out make sure lepak mamak dekat corner lot aja ya..hehehe
Suhara Sidik
Suhara Sidik
nak aku temankan..? :)
Ummi Mohd
Ummi Mohd
ok bereh bos...aku kena cari mamak pure tak mo yang celup...hehehe....
Fadiah Nadwa Fikri
Fadiah Nadwa Fikri
hahahaha, ooo..tingkat ampat itu...mmmMMMmmmm..
Raidah Salwa
Raidah Salwa
yuna, ( eh ada rtis laa di fb aku nehh)
berape segi ntah corner tu? aku kna berjalan mengelilingi korner2 tersbeut nehhh
Schad Rached
Schad Rached
found true love at mamak corner..auwww...sgguh romantis ini orang..woww..
Raidah Salwa
Raidah Salwa
syada,
aiyokkkk...ko nyer mamak korner ade berapa segi? kna pusing2 habis segala segi dulu br leh jumpa...
Schad Rached
Schad Rached
ahaha..yg pastinye aku xnak mamak yg wat roti canai tu..ahah
Raidah Salwa
Raidah Salwa
weh, nnt ko bleh blanja aku roti canai free like everydayyyy
Zuraini Mat Rawi
Zuraini Mat Rawi
hehe dier ni memang sangat2 ayu... sampaikan duk minum kat kedai pon mesti ada org mintak no phone....
Raidah Salwa
Raidah Salwa
kakzu...
adoiii pe laaa ceta kat facebook.. sy bg no public fon..hahaha
Schad Rached
Schad Rached
woww...ko da sama tahap ngn meon la beb..wow!
Raidah Salwa
Raidah Salwa
gilaa laa syada..ko jgn pecaya kata2 opismate aku ni..dusta semata.. (nyorok dalam almari kejap)
Schad Rached
Schad Rached
erkk..muat? :p
Raidah Salwa
Raidah Salwa
syada,
time kat skolah dulu muat laa..aku kan ponteng prep nyorok dlm locker..wakakakakaka

anim,
like laaa bnyk2 bleh?hihihih

7 tukang karut:

amicus curiae said...

kau BUAT aku lapar!

set off offer aku belanja sbb aku nak counter claim kau yg damage focus kerja aku.

mslvoe said...

hahahah sengal ko ekk

~salwaredzuan~ said...

afzan,
ko nk komen lapar tp salah entry beb.tu entry durian..kuikuikui...ko counter claim lah...aku file order 18 r19..limb mana aku tak pk lagik

sha,
nak mengahbiskan sisa hidup di ofis yg bleh ber-fb dan berblogspot..kita gabungkan sahaja jd satu

Shin Chan Comel said...

mcm mn awk bt entry nih??hehe sy blur..

~salwaredzuan~ said...

kerol,
copy paste je dr facebook je..heheheh

zuwaini rawk said...

sy maseh mencari ciinta berkalang noda!!! ala mcm tajuk cerita jer..

~salwaredzuan~ said...

kakzu,
kasik clear dosa dulu..mlm ni kita g bace yasiin reramai kat surau depan umah sy

Template by:
Free Blog Templates